dagen efter nyår...

började dagen med att mysa med tellus... sen bakade jag scones..

så här såg min frukost ut..

varm oboy.. scones med blåbär och hallon sylt..

jordgubbar, mango, annanas

efterf frukosten tillbringade man timmarna med tårar i ögonen ...

på kvällen bestämmde jag mig för att "du" inte ska förstöra för mig så detta skulle bli min kväll!

åkte iväg och beställde mat med trevligt folk!

hade riktigt riktigt roligt och trevligt!

sen tack till andreas som körde mig hem , riktigt snällt :)

skulle lätt kunna göra om kvällen <3


Kommentarer
Postat av: Matilda & elise

Nu har jag precis packat gluten mat till dig och Isak. :) hoppas ni blir nöjda och trevlig resa :) kram

2012-01-02 @ 12:51:49
Postat av: Madde

Gott nytt år :D

2012-01-02 @ 13:04:19
URL: http://mezos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla Olivia, bli inte en sådan kvinna som blandar in er son i era gräll eller olikheter. Det finns så många mammor som blir besvikna på pappan för olika saker som händer. Vissa saker behöver inte barn få höra. Menar bara väl. Det är lätt att ilskan tar över sorgen.må väl!

2012-01-02 @ 15:01:15
Postat av: Linda Mazaheri

Hej, Allt bra?:)

2012-01-02 @ 20:14:22
URL: http://lindamazaheri.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar