big brother talk...

nu kommer många reagera på mina kanske sarka ord men hallå jag är väll människa jag med ;)?
jag är fullständigt kåt i big brother haha jag ääälskar det... blir lycklig i hela kroppen när jag ser på det...

jag älskar att hata den pantade hannah som är riktigt blåst :P men det är kul att skratta åt henne... jag kränker inte ner folk utan anledning men ja tror alla håller med mig om just denna saken haha.. hon är nog dess utom inte van vid att folk säger emot henne och att alla går emot henne...

tenny från skåneland är ju en go prick haha ..

tjejen med piercingar i ansiktet verkar va riktigt ball..

men sen kommer ju den konstigaste delen .. en gravid kvinna i big brother..

såklart alla tidnignar o sånt snackar om det..?

vet ni vad? jag förstår henne fullt ut...

jag hade verkligen absolut velat vara med i detta programmet men hade aldrig kunnat lämna tellus..

hade vi fått va med tsm hade tellus charmat hem priset ;)

men lixom som hon sa... hon va ensamsåtende och pappan fanns inte med i bilden ...

vad har hon då att förlora med att gå in där? jag vet själv hur det är i henne situation.. man måste ju leva... ta risker och chanser.. ha lite kul.... vad säger att hon inte kan ta hand om sitt barn där inne .. hon har ju eget rum och allt...

hon födde dess utom i natt läste jag.. så ska bli spännande att se hur det går.. blir lite avis för de hade varit en rolig upplevelse ;)



just det...

hon paow eller vad hon heter.. som ligger etta på bloggtoppen .... shiet asså hon var inte alls snygg.... hon skriver att alla vill va som henne osv.. hon måste verkligen göra om sina bilder för där i programmet såg hon ju ut som en liten flicka med tandställning osv...

(INGET FEL EMD TANDSTÄLLNING, SER BARA INTE UT SÅ PÅ HENNES BILDER DÄR HON SKRIVIT HUR ALLA VILL SE UT SOM HENNE OSV.. )

men ja vi får väll se vem som vinner i år och vad det blir för kaos artade scener..





(ursäkta.. fick nyss veta att de visst av en bluf med gravititeten enligt mina läsare här.. visste ja faktiskt inte... har ju bara sett två program på kvällen för ja sitter inte uppe på nätterna .. o ja har inte 24/7 för ja har tellus att sköta... )


Kommentarer
Postat av: annie

graviditeten är en fet bluff som bigbrother producenten nu har avslöjat!

2012-02-21 @ 11:42:12
Postat av: anna

graviditeten är en fet bluff som bigbrother producenten nu har avslöjat!

2012-02-21 @ 11:43:12
Postat av: Anonym

lite kul att du följer BB så mycket och inte vet att mamman lämnade huset första dagen (y)

2012-02-21 @ 11:47:06
Postat av: j

är det något fel på att ha tandställning eller?

2012-02-21 @ 11:53:32
Postat av: JeNi

finns väl ingen anleding och trampa på en annan person?som tex paow ?!

2012-02-21 @ 11:54:51
Postat av: E.J

Reagerade på det med tandställning, vad är felet med det? Jag har själv haft det och fy fan vad glad jag är att jag hade det!!

2012-02-21 @ 12:16:50
Postat av: Emma

Försöker du skapa bloggbråk med Paow eller ;)? hahahaha

2012-02-21 @ 12:38:31
Postat av: Anonym

Men herregud nu får ni fan ta o g er hur fan tror ni att det känns för olivia och sitta o läsa era jävla kommentarer för det första läs hela inlägget där hon klart och tydligt har skrivit att det inte är nå fel med tandställning!!! Väx upp nu för fan o sluta klaga som sagt ingen tvingar er läsa hennes blogg!!!

2012-02-21 @ 14:27:20
Postat av: Patience

http://www.bigbrother.se/1.2543151/2012/02/20/nadia_linden_lamnar_big_brother

2012-02-21 @ 15:42:05
URL: http://www.mylovingbaby.vimedbarn.se
Postat av: Amanda

Hej olivia, håller verkligen med om att hon Hanna är riktigt blåst.

Big brother är kul att se just för att dom provocerar varandra till konflikter osv.

Ha de så bra och sköt om dej o Tellus!

Kram :)

2012-02-21 @ 21:06:27
URL: http://amandasbakblogg.devote.se
Postat av: petra

Mm.. håller med dig fullständigt ang Paow, har pratat med henne irl och hon är INTE snygg ,blev chockad när jag såg henne :S .. trodde först hon såg bra ut, men icke.. men det finns ju ps, smink, lösögonfransar, löshår å massa skit så hon kan se lite bättre ut på pics.. hon är jävligt fotogenisk, men i verkligheten är paow ful..

2012-02-23 @ 15:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar