sjuklingsgosse..

min lilla pojke har varti sjuk hela påsken vi är uppe i snart en vecka :(

40 graders feber så det har varit nedsättande dygnet runt..

hosta så hostmedicin

näsan rinner tjockt bubbligt snor...

och han mår verkligen inte alls bra...

stackare...

tar på krafterna och han sover bara om han ligger långt långt in till min kropp..

trygghet<3




vi har iaf varit i vår stuga nu under påsken!

familjen och farmor och farfar..

hade hoppats på fint väder med massa lekar men istället snöade det på påskafton?

har mest suttit inne och tagit det lugnt..



första kvällen blev det tacos och fredagsmys, godis och chips och chokladpudding..

sen andra dagen blev det påskmat och jordgubbar med glass och sånt!

kanelbullar..

sen har vi gjort ansiktsmask och ritat lite och tellus har f¨tt nya leksaker!

hemfärden bestod av mc donalds...

hehe

ikväll blir det thai mat :)

känner ett stoooooooooooooooort behov av att börja bli nyttig igen nu efter att jag slarvat under påsken...



målade förresten mina nagler lite påskigt.. men tog bort det igen för jag HATAR nagelack.. måste ha mina naglar naturliga!! :)




nu har vi badat lite och myst..

längtar till bigbrother ikv!













Kommentarer
Postat av: Elin

Du passade jätte bra i det naglacket :) Snyggt, vad fint du målar .. Glad Påsk

2012-04-08 @ 19:36:35
Postat av: Erik

haha du gillar att provocera med ditt drickande va? fattar du inte att både DU och dina föräldrar eller who ever det nu är som köper ut till dig är olagliga?

2012-04-10 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar