okej..

går väll med på att svara lite snabbt om gravidfrågor..

lite frågor jag fått.... enkla svar!

när fick jag vet att jag var gravid?

* när jag var 15 år, jag var nog i vecka 8 eller nått sånt, mins inte så väl..

vad jag sa till mina föräldrar`?

* jag sa inte så mycket jag ropade på mamma samma sekund som jag tog testet och bara höll upp det och var tyst, såg ingen mening med att gå och vänta på rätt tillfälle... för det blir aldrig rätt tillfälle ;)

blev dom arga?

* kanske inte det man önskar sin 15 åriga dotter....
men min mamma är som jag, emot abort så hon flrstod mig ...

vem betalar allt?

* jag betalar... självklart hjälper familj och nära till ibland om dom kommer förbi med något eller så.. men annars så har jag ju barnbidraget till honom och sånt :)
och jag bor hemma och får mat här såklart så dom pengarna kan jah lägga på tellus eller spara :)

bor du ensam eller hemma?

* jag bodde i lägenhet men det blev för jobbigt med 3e våning utan hiss... funkade inte med vagnen och sen var det en takvåning så det var grymt varmt.. fick flytta hem igen och det är faktiskt skönt.. större ytrymme, avlastning och lite folk runt omkring så det blir lite socialt :P




gillar inte att svara på frågor eftersom att folk lägger sig i och tro sig veta vättre än mig :P haha däröfr pallar jag aldrgi lägga energi på det.. men hoppas det var lite till hjälp..


Kommentarer
Postat av: isabelle

tack för svaren, underlättar så mycket när man nästan är i samma ålder, och jag själv vill ha barn. så stort tack ! :)

2012-04-08 @ 20:50:06
URL: http://nattstad.se/iisabelleroos
Postat av: carla

hej!

var är DIN pappa, inte Tellus pappa då.

Bor han också hos dig eller har du skilda föräldrar? Isåfall, är du hos han ibland?



svara gärna! förresten, underbar blogg OLivia! kollar varje dag! tycker du är sjuukt stark att klarar allt själv! Hejjar på dig!

2012-04-09 @ 12:55:31
Postat av: Anonym

Hej

Jag är en äldre generation som tycker du verkar vara en ung tjej men som har lyckats väldigt bra tagit ett stort ansvar, för jag kommer ihåg själv när jag var i din ålder så var det med barn det sista jag ville ha eftersom man är "lite" självupptagen då, så en stor eloge till dig för du har nog fått mognat med häststeg minst och lyckats bra, för se bara på Tellus vilken harmonisk kille han verkar vara. Sen tyvärr finns det ju alltid människor som tror sig veta bäst men dessa får man bara slå dövörat till. Så fortsätt bara så som du gör nu för det är bara du som vet hur din son skall skötas för att han ska må bra.

2012-04-09 @ 13:19:15
Postat av: Lizzie

Du klarar det hela så oerhört galant.

Du är värd all form av beundran tös =D.

2012-04-09 @ 16:34:31
URL: http://akima.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag måste bara få säga att jag är grymt imponerad av dig! Jag läser många unga mamma bloggar utan att kommentera MEN du är verkligen unik. Du verkar verkligen stå med båda fötterna på jorden och du verkar ta hand om din son mycket bättre än vad många av mina jämnåriga vänner gör med sina barn. Din son kunde inte få det bättre, låt ingen annan få dig att tro något annat! Förövrigt är ju din son kanske den sötaste lillkille jag sett på länge!

2012-04-09 @ 20:15:16
Postat av: Mia

Jag måste bara få säga att jag är grymt imponerad av dig! Jag läser många unga mamma bloggar utan att kommentera MEN du är verkligen unik. Du verkar verkligen stå med båda fötterna på jorden och du verkar ta hand om din son mycket bättre än vad många av mina jämnåriga vänner gör med sina barn. Din son kunde inte få det bättre, låt ingen annan få dig att tro något annat! Förövrigt är ju din son kanske den sötaste lillkille jag sett på länge!

2012-04-09 @ 20:16:09
Postat av: Tilda

Hej!

Är det bara jag som har för mig att du spelade in något pogram för unga mammor? Isåfall när kommer det? (om det är sant). Sen måste jag säga att du har en fantastisk fin blogg! <3

2012-04-11 @ 12:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar