denna dag för ett år sedan...

otroligt!

för ett år sedan tillbringade jag denna dagen på sjukhuset

BB

jag låg med verkar ett dygn!

nu vid den här tiden var det för jävligt och nu ville jaf verkligen inte mer..

känner att jag knappt kan skriva om ddet, blir helt tårögd och kan inte förstå! shiet så mkt känslor!

denna dagen har varti helt fantastiskt, fikat, myst ich shoppas pressenter till min finas prins som fyller ett helt år imorgon!

köpte en bekini till mig, en blus och en klänning!

köpt en massa inför hans kalas imorgon med!

tillbaka till för ett år sedan..

minns att jag uppdaterade fb med min mobil.. jag ville inte mer, trodde jag skulle dö, smärtan vare inte att leka med, ändå envisades jag med att inte ta någon bedövning överhuvudtaget!

detta e helt ofattbart!

min lilla lilla bebis blir ett år, han är ingen bebis, han är en pojke!

bb doften, nyfödda bebisar, fostevatten..

hade en väldigt stilig sjukhusrock på mig, mormor trosor som man fick där för att dom skulle kunna klicka upp dom lätt när de väl var dax, svettig och blöt i håret sedan badet .

kan inte beskriva med ord!

inatt 01.28
den 24 april 2011
föddes tellus texas nevelin
3290 g
51 cm

jag har varit mamma i ett år!

hade gärna upplevt kvällen igen utan smärtan!

men att få se min lilla bebis, äta den helt ok maten på bb, se allas bebisar, få besök, läsa alla grattis

att vara stoly att nu var det gjort

och alla som inte trodde på mig, fy fan vad stark jag är!

allt jag gått ignom! ingen ska få komma emallan mig och min sons kärlek!

ett pussel är inte helt om det fattas en bit!

ÄLSKAR DIG ÖVER HELA MITT HJÄRTA MIN FINA SON, MITT UNDERBARA BARN TELLUS!















Kommentarer
Postat av: Lizzie

Tiden går fort :).

Min äldste blir 9 år och jag var bara 19 år jag när jag fick han, min mellerst hon blev 4 år förra månaden och min minsting Rasmus blir 1 år den 30 Maj.

2012-04-23 @ 21:36:18
URL: http://akima.blogg.se/
Postat av: Linnea

GRATTIS till Tellus idag!:)

2012-04-24 @ 16:19:27
Postat av: ellinor

visst är det en fantastisk känsla o upplevelse att få bli mamma. Det är en känsla som nästan är obeskrivlig å som inte går å jämföra med något annat. Dock personligen tycker jag att du är väldigt ung som mamma.. men det jag gillar med dig är att du står på dig,tar ingen skit och vad jag kan läsa en bra mamma som finns där för tellus oavsett. Det sist nämnda är det v iktigaste och så länge du är det så fattar jag inte varför alla ska klaga till höger o vänster. Fortsätt kämpa!

2012-04-25 @ 07:59:18
URL: http://familjenrydell.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis till Tellus! Och till dig, som verkar vara en fantastisk mamma! (Haha, båda inläggen om åsikter ang pappan, är anonyma och vågar inte stå för sina åsikter...) Och håller med Ellinors inlägg!

Hoppas du och Tellus får en fin dag!

2012-04-25 @ 12:35:56
Postat av: Agnes,17 år gravid V. 36

Gud så underbart det låter! om ca en månad har jag BF jag längtar så!

2012-04-29 @ 23:36:56
URL: http://aggehh.blogg.se/
Postat av: Izzie

olivia, du är så sjukt stark och jag avgudar dig så sjukt mycket! Du är en super bra mamma till Tellus!:)

2012-05-03 @ 08:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar