torsdag, legally blonde

tänkte blogga om mina dagar och vad jag hittat på emd för roligheter!

i torsdags var vi på babysim på morgonen som jag bloggade och visade bilder på i tidigare inlägg!

men på kvällen så lämnade jag bort tellus för att åka iväg till malmö och ha lite ensam tid med mamma!

det var det hemskaste jag gjort och jag har aldrig haft sådan ångest!

ont ont ont i hjärtt och magen!

men jag hade väldigt roligt!

vip biljetter med radion så först åkte vi buss till malmö

i bussen bjöd dom på mat och dryck..

man fick ta vad man ville och hur mkt man ville, vin/läsk/vitaminvatten osv..

sen godis..

väl framme i malmö var det dax att inte platserna.

vi fick plats längst fram i mitteln, toppenplats faktiskt!

jag ska bara berätta att musikalen var UNDERBAR!!!! jag kände hela tiden att jag bara ville hoppa upp på scen och vara med!

fan vad jag saknar att stå på scen, man får sån glädje utav det...

någon reggisör som läser min blogg kan ju gärna kontakta mig om ni behöver någon ;)? haha

nä men ärligt, jag blev verkligen jätte sugen! men tyvärr arrangerar dom ju inget sånt här i ystad, hänt en gång att dom hade en massa aouditions för musikalen Gays & Dolls , jag kom med ;) och det var en riktigt rolig upplvelse!

tillbaka till musikalen, duktigta sådisar och bra musik och bra upplagt! värd att se verkligen!

i prubliken satt maria lundquist! riktigt bra skådis :)

i musikalen spelade nicklas wahlgren, mycket snyggare i verkligheten är på bilder och sånt!

och även andreas lundstedt , bögen med hiv, det lät kanske dumt, men det e sant, ja blev nog lite betuttade i honom! shiet vad vackra ögon han har!

vill bara tillägga att jag älskar bögar och tycker att dom e för härliga!  synd bara att nästan alla e så himla snygga ;) otur för oss tjejer ;)











Kommentarer
Postat av: Milo

Föstår att det var jobbigt att lämna Tellus. Tur då att musikalen var så bra. :D

2011-09-24 @ 15:48:42
Postat av: M.

Hejsan. Jag har läst din blogg ett tag nu, har på något sätt fastnat för den. Jag brukar sällan kommentera när jag är inne på bloggar men jag ville bara skriva att jag önskar att jag hade ditt mod och din hängivelse. Att gå emot så många som tyckte du skulle göra abort, och att sedan växa så pass mycket som ung för att bli en bra mamma.

Jag känner inte dig men det verkar som om du har mognat och verkligen tagit på dig rollen som mamma. Det är inte alla unga mammor som gör det.

Jag vet att många har fördomar mot de som skaffar barn tidigt, jag har även varit en av dem. Men jag har insett att det inte handlar om ålder, det handlar om hur vuxen man är psykiskt. Du ska inte lyssna på de som försöker trycka ner dig. Förmodligen gör de det för att de själva lever ett ensamt och sorgligt liv. Stå på dig!

Det var bara det jag ville säga, tyckte du skulle få höra det :)

2011-09-24 @ 17:26:58
Postat av: Anonym

Förlåt för ordvalet men hemsk stavning...

2011-09-29 @ 17:00:43
Postat av: Anonym

Är det inte Linus Wahlgren som är med?

2011-10-03 @ 14:12:12
Postat av: angelica

hm, är det en akta graco du har där i bakgrunden eller vad är det för vagn? ^^

2011-10-13 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar