Tatuering!

idag blev jag kidnappad av mamma!

vi körde iväg till en tatuerare, hon hade bokat tid utan att jag visste det..

jag är LIVRÄDD för sånt och hon ville peppa mig så jag fick det gjort så hon hade bokat och allt..

jag var så nervös så ja höll på o spy, ja skakade och hjärtat klappade utanför kroppen typ!

jag som inte ens kan ta en spruta..

och ska jag va ärlig, det gjorde svin ont!

gjorde det på insidan av handleden så har ju inget fett där så det gjorde riktigt ont :P

men jag lever och det blev ett resultat!

Tellus<3

nu bär jag honom alltid med mig <3

har även varit på socialen idag efterosm någon anmält mig..

i anmälan som jag fick läsa stod det alltså från någons förälder att jag använde tellus som en acessoar och at tjag lät tjejerna i klassen hålla honom..

sjukt och jag vill inte prata om det mer för jag fattar inte hur folk kan va så puckade i huvudet!

har gått en runda längst stranden och nu ikväll ätit mat och sett lite tv..

vill bara säga att jag fått helt underbara nya vänner <3








Kommentarer
Postat av: Amanda

jättesnyggt! och modigt av dig som gjorde det även fast du var rädd :)

2011-09-21 @ 21:39:14
URL: http://denblivandemamman.blogg.se/
Postat av: hanna

hej olivia !:)

Jag har suttit nu i snart 3 timmar och läst igenom din blogg.

Kalla mig stalker med jag fastnade helt enkelt ;)!

Det du gör är inte bara modigt, det är sjukt coolt! Dock är det synd att folk ska förstöra, att dom liksom inte vuxit upp än, och det som är ännu mera sorgligt är att det sitter vuxna människor och komenterar?

Jag kan inte säga att jag vet hur det känns i din sitts..

Men jag fattar att det måste vara sjukt ansträngande att hela tiden få ta skit!

Men du verkar ha en väldigt stöttande familj och det ska du vara glad för :)

Inte meningen att sitta och skriva en hel bibel kommentar här på din blogg..

Ville bara säga att även om du har massa idioter emot dig så finns många blogg läsare bakom dig iallafall, sen kommer det som sagt alltid finnas idioter som älskar att förstöra, dom kommer man aldrig undan.



Kämpa på i skolan och lycka till med tellus, som förövrigt är en av dom gulligaste bebisarna jag någonsin sett !

lycka till i framtiden ! :)



// hanna 16 år från stockholm

2011-09-22 @ 04:42:19
Postat av: hanna

hej olivia !:)

Jag har suttit nu i snart 3 timmar och läst igenom din blogg.

Kalla mig stalker med jag fastnade helt enkelt ;)!

Det du gör är inte bara modigt, det är sjukt coolt! Dock är det synd att folk ska förstöra, att dom liksom inte vuxit upp än, och det som är ännu mera sorgligt är att det sitter vuxna människor och komenterar?

Jag kan inte säga att jag vet hur det känns i din sitts..

Men jag fattar att det måste vara sjukt ansträngande att hela tiden få ta skit!

Men du verkar ha en väldigt stöttande familj och det ska du vara glad för :)

Inte meningen att sitta och skriva en hel bibel kommentar här på din blogg..

Ville bara säga att även om du har massa idioter emot dig så finns många blogg läsare bakom dig iallafall, sen kommer det som sagt alltid finnas idioter som älskar att förstöra, dom kommer man aldrig undan.



Kämpa på i skolan och lycka till med tellus, som förövrigt är en av dom gulligaste bebisarna jag någonsin sett !

lycka till i framtiden ! :)



// hanna 16 år från stockholm

2011-09-22 @ 04:44:07
Postat av: Jenny

otroligt fin tatuering! :)

2011-09-22 @ 12:14:02
URL: http://jennyerlandsson.devote.se
Postat av: Ann

Olivia jag tycker du inte ska lägga någon energi på att folk snackar om att du missköter dig som mamma! Du är urduktig och du har världens finaste son. Du har gjort en jättefin tatuering och jag tycker du ska vara stolt över dig själv! Vi är så många här ute som stöttar dig mot de som försöker stjälpa dig. Stå bara på dig får de dumma människorna! Kämpa på olivia!

2011-09-22 @ 12:56:07
Postat av: N

min mamma har hans barn på dagis ;)

2011-09-22 @ 15:32:49
Postat av: Anonym

Jätte fin! Vem är tatueraren??

2011-09-22 @ 17:08:13
Postat av: Linnea

Din tatuering blev riktigt fin!:)

Idiot som har anmält dig!! Det är ju inte ens sant, och det vet du ju själv!

2011-09-22 @ 21:02:37
Postat av: Anonym

gud vad modigt gjort!

2011-09-22 @ 21:03:08
Postat av: Emma

Åh vilken fin tatuering Olivia! :)

2011-09-23 @ 18:10:02
URL: http://emmatherezia.blogg.se/
Postat av: Aggeh

Men sjukt, det är säkert någon 40 årig tant som anmält dig, fast om hon hade en unge i samma ålder som Tellus hade hon kanske bara orkat att mata och byta blöja. Du är ung, du orkar så mycket mera och kan lägga ner mer tid på Tellus! Säkert någon avundsjuk jäkel, och hur kan man använda sitt eget barn som accesoar? Sjukt. Om hon menade att Tellus är med på bilder med dig så måste hon vara knäpp, klart Tellus är med dig överallt och inte blir han en accesoar då. Sen tror jag knappast Tellus mår dåligt av att tjejerna får hålla i honom, han kanske gillar det, :) Stark tjej du, det är bara att skratta åt sånna idioter som letar fel i andra dom kan inte må så bra själva :P

2011-09-25 @ 14:09:46
URL: http://aggehh.blogg.se/
Postat av: Anna-ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

Jättefint, jo det känns en del där vid handleden, tur att du gjorde texten ganska stor, har Alvins namn där men den blev lite liten och har med åren blivit "blurrig" :-/ så en dag får jag väl göra om dem, kanske då jag gör Lykkes namn att man får göra allt i ett och fixa en cover-up helt enkelt.

2011-10-01 @ 12:23:49
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej, elakt det där med anmälan.

jag undrar bara varför du skrev Tellus upp och ner från ditt eget håll? Är det inte roligare om du ser det på ditt håll?

2011-10-01 @ 17:02:38
Postat av: Andjela

Gjorde tatueringen ont?Jag vill skaffa mig tatuering där :)

Krya på dig,

Kram

2011-10-01 @ 19:48:45
URL: http://bebbiiss.blogg.se/
Postat av: Emma

Var har du köpt den snygge koftan?

2011-10-25 @ 22:25:21
Postat av: izabell

Var låg tatuerings salongen!

2011-11-05 @ 16:45:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Felicia

Hej olivia! Jag har precis börjat läsa din blogg och den är hur bra som helst! Men en fråga bara... Vart har du tatuerat dig, alltså i vilken studio? Tacksam för svar :)

2011-12-26 @ 11:55:44
Postat av: alexandra

Hej!

Vad heter den font du har på tatueringen? Den är grymt snygg! :D

2011-12-26 @ 22:17:26
URL: http://alexandraslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar