ta de lugnt..

började skolan kl 8, gick i regnet en lång promenad i 2 timmar sedan slutade vi , rätt skönt!

köpte thaimat till lucnh sedan gick jag och la mig för de senaste dagarna har jag mått så dåligt , mega förkyld och feber.. och verk i kroppen ..

trött, stressad o orolig över olika saker så min mjölk är inte riktigt lika mycket på hugget..

känner mig värdelös som inte kan amma honom nu på kvällen och när han bara e ledsen måste ja ge honom ersättning så han ska kunna sova gott.. känner mig jätte dålig..

ikväll lagade jag och mamma en laxsoppa som blev riktigt god...

vi har även designat om lite i huset, det blir riktigt fint!

nu ikväll kom tellus pappa , så vi har badat tellus..

sett tv, så typiskt att dom sätter in alla bra program på samma tid!??

nu ska vi se mer tv o sen lägga oss!!






mergim ville skriva på min blogg så här kommer en mening från honom ;) :


Nää men absoluuuut! ;)




Kommentarer
Postat av: sophia

är du & mergim tillsammans, eller bara vänner? :)

svar uppskattas!

2011-09-05 @ 22:08:23
Postat av: josefine

Vem är mergim? Tellus pappa?

2011-09-05 @ 22:19:03
Postat av: Amanda

Stackars dig, hoppas du mår bättre snart:)

2011-09-05 @ 22:40:06
URL: http://amandasbakblogg.devote.se
Postat av: Milo

Du är absolut inte en dålig mamma bara för att det strular med amningen. Försök vila, slappna av och tänk inte så mycket på det så ordnar det sig. Var glad att det vid behov finns ersättningsprodukter. Se nu till att bli bra! :)

2011-09-05 @ 23:14:13
Postat av: elin

är du och tellus pappa ihop? :)

2011-09-06 @ 08:06:01
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

hej vilken fin blogg! :)

2011-09-06 @ 09:03:14
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: N A T H A L I E saucedo♥

Hej allt bra med dej ? :D

2011-09-06 @ 11:59:31
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: my

kul att du och lill tellus pappa umgås med varandra ! hoppas du kryar till dig , kram :)

2011-09-06 @ 19:20:05
Postat av: Eva

Åh vilken sjukt fin blogg design du har! Aww, din blogg berör verkligen ;) men orkar inte läsa allt men kollar in bilderna ;)

2011-09-06 @ 19:39:10
URL: http://notalooone.blogg.se/
Postat av: Amanda

hej! jag vet ju inte riktigt om du läser komentarerna men..



jag läste det att du vill ha låtar..



tyvärr kan jag bara skriva rapplåtaar för jag är INTE bra på melodier. men om du vill så kan du kontaktaa mig på min msn som jag skrev.<3



krya på dig förresten<333

2011-09-07 @ 08:37:44
URL: http://forevermanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar