Kristianstad!

Igår (lördag) var vi , min familj och även tellus pappa i kristianstad..

tyvärr sabbar ni för er själva för från o med nu kommer ja aldrig skriva ut när ja träffar honom efterosm det finns sånna jävla skvallerbyttor som snokar i bloggen..

vi var iaf i tkrisitanstad och shoppade!

det blev två nya jeans till mig

en jacka till tellus

och ett par nya skor!

så glad och fin pojke jag har :D

på kvällen såg jag mia skäringers show!


imorse när vi vaknade så blev det frukost och sedan har jag städat rummet och lite sånt :)

blir att gå en lång och snabb runda i skogen sen tror jag , känner för det! motion!!










Kommentarer
Postat av: Alice

Så söt han är!

2011-09-11 @ 13:53:56
Postat av: Erica

Så gullig han är! :)

Hoppas att ni hade det trevligt i Kristianstad.

2011-09-11 @ 14:16:29
Postat av: Bodypalace

Peppa! =)

2011-09-11 @ 17:59:43
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Anonym

var har du köpt jeansen???

2011-09-11 @ 18:46:51
Postat av: natalie

så söt din son är! :D

2011-09-21 @ 15:33:51
URL: http://nattstad.se/natalieskok

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar