fredag igår...

fick sova 3 timmar så det var inte ritkgit min dag igår! var trött och irriterad, och varje litet svek någon gjorde så blev ja sjukt besviken!

morgonen började med att man var på sin gamla skola och höll information om flortist programmet!

sen hade man svnska på eftermiddagen och jag jobbade på som tusan..

när jag kom hem så hämtade jag ut ett STORT packet!

i packetet fanns gå stolen som jag hade beställt till tellus :)

tog två timmar typ att sätta ihop den , jätte jobbigt, och när jag väl blivigt klar "stolt" .. ja då låg tellus och snarkade i vagnen med flaskan i munnen! han e för sööt!

men nu har han testat den och tycker att den e jätte rolig :)

på kvällen blev det vegetarisk lansange som jag och mamma försökte oss på! den blev sjukt god! istället för köttfärs så rev vi morötter och kolrot o nått till.. och krossade tomater o olika kryddor osv, men jätte god, o keso i och motzarella! :)








Kommentarer
Postat av: elina

haha så himla söt Tellus är på den bilden när han sover :')

hoppas du är stolt över dig , för du är så modig!

att få Tellus borde vara jätte roligt. så mysigt men ändå jobbigt. jag står verkligen upp till dig för du är sån bra människa!

jag har nog läst hela bloggen, och kollat på youtube och google och sett massa bilder. du är ju så poppis nu efter Tellus kom till världen, hihi.

hört dej sjunga massa videor, du är väldigt bra!

jag ska följa din blogg och hoppas du fortsätter blogga för det är verkligen ett intressant liv man följer.

kramis!

2011-09-24 @ 16:33:10
Postat av: Sofia

hoppar in! fin blogg :)

2011-10-04 @ 15:13:57
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar