dagen blev inte alls som den skulle...

innan i veckan har jag sagt att ja skulle sova hos tellus pappi eftersom att de va kalas..

men sen kände ja inte för det av olika anledningar..

imorse snabbade jag mig till skolan och fixade barnvakt till tellus så att ja skulle kunna göra nått riktigt fint idag!

kommr tilll skolan och läraren är inte där.. nähä de va en skit lektion hade inte mkt o göra..

sedan skulle jag och tellus iväg på bebisim med caroline o aailyah.. men vi hann halvvägs dit sen fick vi vända för aailyha va hysterisk.. :(

så de blev inget babisim..

och fick dess utom skit av svenska läraren för att ja tog ledigt..

nu ikväll har jag åkt iväg och sett lillebror spela fotboll!

sen skulle tellus pappa komma , men tågen klödda..

sen skulle familjen äta middag o mysa framför idol..

men maten blev sen så ja satt i soffan o åt o idol gick alldeles för fort..

ja så det var dagen som inte alls som planerat :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde du själv att du på fullaste allvar att du skulle få ledigt från en svenskalektion för att du skulle gå på babysim?

2011-09-09 @ 23:06:16
Postat av: Emelie

jätte fin blogg!

tycker tellus å du är jäääätte söta! :)

sj skulle jag aldrig våga behålla ett barn nu i den här åldern om ja skulle bli gravid :o

men du, du passar för't!

älskar din blogg :)<3

2011-09-10 @ 11:21:28
URL: http://wiup.blogg.se/
Postat av: Frida :)

Hej, jag måste bara säga de att din blogg är fantastisk!!!

kolla gärna in min blogg. Där skriver jag inlägg om du hur mina dagar ser ut. Även lite granna om mode, designe, och med massa annat. Ha en bra dag! Kram



(passa på nu när frågestunden är igång)

http://fridanilsson13.blogspot.com/2011/09/fragestund.html

2011-09-11 @ 02:34:05
URL: http://www.fridanilsson13.blogspot.com
Postat av: Frida :)

Hej, jag måste bara säga de att din blogg är fantastisk!!!

kolla gärna in min blogg. Där skriver jag inlägg om du hur mina dagar ser ut. Även lite granna om mode, designe, och med massa annat. Ha en bra dag! Kram



(passa på nu när frågestunden är igång)

http://fridanilsson13.blogspot.com/2011/09/fragestund.html

2011-09-11 @ 02:34:11
URL: http://www.fridanilsson13.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Hej jag undrar om du skulle vilja berätta vad vi kan läsa söndags repotaget som du är med i, kanske en länk. Finns det på internet ? Tacksam för svar.



Jätte fin blogg! Och du är sjukt starkt!

2011-09-11 @ 10:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar