ärlighet varar längst..

ärlighet vara längst... den meningen valde jag som verskrift för den passar väldigt bra just nu.........

varit ute och gått i slingan i skogen idag, skönt!

ikväll blev det pizza men ja hade verkligen ingen matlust så ja åt en "kvart"..

tellus fick potatis o palsternacka pure men han klöktes haha ..

han som äter allt..

har inte berättat för er att jag för längesedan börjar med smakportioner och han älskar det, han äter som om han aldrig gjort nått annat ;)

bilder kan ni få sen när ja fåt tid :)

han hade på sig denna bodyn idag som jag själv sytt :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hel Olivia !

Jag hittade din blogg för några veckor sedan och har nu hängt med dig under tiden som du varit gravid och som du haft lilla söta Tellus.

Måste bara säga de att skit i vad fan alla idioter säger. De är helt sinnessjukt att folk orkar lägga ner så mycket tid på att bara vara dumma, framför allt vuxna människor.

Självklart så ska man få ha sina åsikter men man behöver inte alltid uttrycka dom.

Men de jag egentligen ville säga är att jag tycker du verkar som en toppen tjej och en grym mamma till Tellus.

Förstå att du lyckas med att vara mamma, ha hund, umgås med familjen och vännerna samtidigt som du fixar skolan. Detta är helt otroligt och de är de jag tycker att folk ska se dig för.

Även fast jag inte känner dig privat så måste jag säga att man blir stolt över er unga tjejer som faktiskt tar steget till att bli mamma och lyckas så mycket bättre än vad vissa av oss vuxna gör.

Jag säger bara de du är grym och världens bästa mamma till Tellus glöm aldrig de även om de kan vara svårt att se ibland.



Kram Victoria :)

2011-09-12 @ 16:02:39
Postat av: Anonym

Kan du inte ha som du hade förut, frågor & svar?

För ja undrar hur lång du va & va du vägde precis när du blev gravid? :) Kram, din blogg äger!

2011-09-12 @ 20:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar