pirrar av glädje :)

imorse tog jag mig till skolan och gjorde matteprov!

då fick tellus en pressent av klasskamraten clara!

efter det åkte jag hem med tellus för han hade jätte ont i magen..

blev att ge honom plommonpure och lite olja..

sen blev det att ta på gummistovlarna och bege sig ner till stan!

träffade vicktoria och vi gick runt lite..

viktoria tvingade mig att fotas som en prinsessa!

sen tog man bussen hem och begav sig på barnkalas!

tellus första barnkalas hos sin kompis nea!

ballonger och bus och lek!

barnen mumsade på rån

och vi vuxna åt mörkkladdkaka som va sockerfri!

med glass /grädde

jordgubbar och lycig fruktsallad emd vindruvor och annanas och kiwi o så ;)

kaffe och pratade och hade det trevligt!

nu ikväll har vi myst med tända ljus hemma och när tellus somnade hjälte jag till och städa!

köpte en större flaska till tellus och sugsak till för 200 fula kr!

köpte även ett fina lakan med apor på som vi ääälskar!














Kommentarer
Postat av: Emma

Hittade till din blogg idag och har kollat lite. Du är en super fin tjej och har en så himla söt son :)

Men jag har en liten fråga, vet inte om du kanske skrivit om det eller så. Men pappan, är han i bilden? Är ni tillsammans? :) Kram!

2011-10-27 @ 16:19:31
URL: http://edsmar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar