inget ont som inte har nått gott med sig :)

hänt både gott och ont, men det övergår till gott hela tiden så det är skönt :)

i natt drömde jag riktigt riktigt hemska saker, ja vaknade och skakade så rädd jag var, det var verkligen en verklig dröm..  ush :P

imorse steg jag upp och gjorde mig i ordning...

sen stack jag till skolan och gjorde ett matteprov som jag gjorde helt oförberett eftersom ja varit sjuk genom hela kapitlet :P men det kändes faktiskt bra :) så hoppas på det bästa!

sen åkte jag hem till lilla tellus! och vi mös och lekte och gjorde oss i ordning..

sen tog jag en power walk ner till stan och mötte viktoria och lille vidar som fotograferades!

jag bokade foto tid till mig och tellus ;) och här bjuder jag på en bild vi bara tog rent spontant medans dom andra bytade om inför fotograferingen..

fotografen heter marit lasson och det är hon som tagit mina gravidbilder och tellus och jag nyfödda bilderna :)

sen hände en down, skulle handla och hade lagt undan as mkt kläder men dp var alla dom borta..

men tillslut kom dom fram, tur!

så imorgon ska ja hämta dom och det är massor av fina helt nya kläder till tellus! och sen hittade jag en vinterjacka :D

sen gick vi på stan och sen gick jag hem igen :)

väll hemma så fick vi besök en liten stund :)

sen handlade jag och lagade middag till alla :)

nu ikväll har jag gjort läxa..

målat av en bukket och målat av en dekoration ! man skulle välja en bild och rita så lika som möjligt :P

jag suger på att rita men jag lyckades få nått som liknade bilden väll? eller vad tycker ni?
jag pressar alltid mig väldigt hårt men kan man inte rita jätte bra så får faktiskt detta duga!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar "spontanbilden" den är verkligen jättefin!

2011-10-05 @ 21:48:41
Postat av: Anonym

Vill inte låta dum men måste fråga, läser du alla kommentarer på bloggen?

2011-10-05 @ 21:50:33
Postat av: amanda

Gud vilken fin bild på dig och tellus texas :)

2011-10-06 @ 11:35:25
URL: http://amandamolander.devote.se
Postat av: Anonym

Nej men satan vad söt! :) Var det lätt för dig att gå ner till din 'normala' vikt efter gradiviteten? =)

2011-10-07 @ 14:30:58
URL: http://lindamoberg.devote.se
Postat av: Jenny

kan inte du ha frågestund på bloggen? :)

2011-10-08 @ 13:36:15
URL: http://mittlivochminvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar