hästsvans

idag kör vi med hästsvans ;)

får många frågor om jag har löshår och svaret är NEJ! det är mitt eget :)

idag pluggade jag hemmifrån imorse.

sen hade ja lite otur, gjorde nudlar som vi hittat i glutenfritt i sån en mans portion.. fick gissa mig fram för det stod på thai.. slutade med att ja nästan tappade andan för ja tog i fel kryddpåse, det brann, REJÄLT! så de va bara att kasta!

sen fixade jag mig och när ja skulle ta kläder till tellus så välte ja ut halva garderoben..

sen tog ja en promnenad ner till stan o mötte clara!

shoppade lite kläder till tellus :)

sen gick jag ända upp vid coop o handlade !

sen gick jag hem och gav tellus gröt ..

efter det började jag laga middag och duka så allt va klart tills familjen kom hem !

det blev thaimat
kyckling i currykryddad cocosmjölk med ris!

FRÅGA!!

fått frågor om hur jag har pengar till attt shoppa...

svar: jag är en spara ;) inte en slösa ;) så ja handlar aldrig, men när ja väll handlar då handlar ja mkt :) o ja har pengar så de e lugnt.. får mat hemma osv.. så de e blöjor o tellus saker ja betalar.. köper inte så ofta saker till mig.. händer sällan :p





Kommentarer
Postat av: alexandra

jag är så himla avis på ditt hår! superfint verkligen! :D

och du verkar vara en så himla bra mamma till Tellus, du ska vara stolt över dig själv!

kram

2011-10-03 @ 20:28:18
URL: http://alexandraslya.blogg.se/
Postat av: T

hej! Jag har en fråga. Såg att du har 2200 vänner på FB. pratar du med alla dem? Känner du dem? varför inte skapa en fanpage istället, med forum och grejs?

2011-10-04 @ 09:28:05
Postat av: 3-barns pappa

tycker du verkar göra ett bra jobb! jag känner inte dig men jag tycker grabben ser uppenbarligen ut att må jäkligt bra! Tycker det är tråkigt att en del människor alltid måste spy galla över andra, min fru var 18 när vår 7 åriga dotter föddes och det var likadant där, folk tyckte hon var för ung och bla bla-



Nej bit ihop du och kämpa på det här fixar du galant

2011-10-23 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar