Brinnnde börs!

hade en trevlig och mysig kväll igår, var hos några bekanta o beställde pizza o jag smakade suschi för första gången, den biten ja fick va fasktiskt helt okej god :)

sen blev det en mysig kvällspromenad hem :)

då blev det film!

idag har jag varit duktig!

började dagen med att stor städa!

damma o putsa i minsta detalj så det blev skinande rent!
vek kläder
bytatde sängkläder
damsugade
vädrade/luftade


sen körde vi till sjöbo och köpte en resesäng

körde till mc donalds o köpte mat! kräng!

sen blev det malmö och köpa åkpåse och fotbollsreflex och sockar inför vintern, de köptes på babyland som nu bytat namn till barnens hus!


sen blev det ikea!

där blev det skålar till tellus, handdukar till rumpan/kräk, nya lakan, filt..

sen blev det i en annan affär blöjor o välling o mat o flaskrensare!




















Kommentarer
Postat av: sara

låter inte som en helt fel dag :)

2011-10-03 @ 07:52:55
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: M

Något för dig, sök in dig på min blogg:)

<3

2011-10-03 @ 11:32:29
URL: http://millesliv.blogg.se/
Postat av: nyfiken

Hur kan du shopa så mycke när du går i skolan jag jobbar varje dag men får det knappas att räcka till ändå

2011-10-03 @ 12:34:48
Postat av: nyfiken

Hur kan du shopa så mycket när du går i skolan jag jobbar varje dag men får det knappt det att gå i hoppa tippsa mig

2011-10-03 @ 12:56:44
Postat av: Anonym

Hej som jag redan sagt någon gång så tycker jag att det ar underbart att du är mamma. Men jag bara undrar, hur tror du att ditt liv skulle sett ut om du inte blitt gravid? Tror du att du hade varit på ett annat sett kanske mindre ansvarsfull och ordentlig? Hus det bäst!

2011-10-03 @ 16:04:53
Postat av: Nickis

Du är som en solstråle på dig blogg. Väldigt inspirerad av dig som både klarar skola och tellus, en riktigt kämpe måste jag säga!

Bor du fortfarande hemma och hur reagerar omvärlden nu när du är mamma? Och hur känns det själv att vara mamma vid så tidig ålder, om du hade kunnat hade du väntat med barn?



Varma kramar och lycka till med sonen! :)

2011-10-03 @ 16:04:58
Postat av: Stina

Jag fick själv en son 4/4 2011 och tycker det är så kul att läsa din blogg! Du är jätteduktig på alla sätt och vis!Bry dig inte om elaka kommentarer.. KRAM

2011-10-03 @ 19:59:30
URL: http://stinolino.wordpress.com
Postat av: Gina

Hej, jag har läst din blogg lite då och då och först tänkte jag att du var tokig som tog på dig allt ansvar när du är så ung men nu beundrar jag dig! Du är så himla modig som blev mamma åt Tellus och du har fått mig att inse att hela livet inte är borta om man skaffar barn i tidig ålder! Lycka till i framtiden!:-)

2011-10-04 @ 13:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar