tellus 7 månader <3

idag är stora pojken 7 månader! älskar dig sååååååå<3

hur skulle man kunnat få en bättre gosse än dig?

blev skolan tidigt imorse, grät nästan av smärta så dåligt jag mår.. men var tvungen att göra prov...

fick högsta betyg på min kon formade sorgdeckoration!

efter det blev det en lunch på max , fast ja åt typ inte eftersom dom tappat hela vitpeppar karet i min hamburgare.. BLÄ

sen blev den en liten sväng på H&M och köpte kläder som ni får se på bild imorgon ;)

pysslat en massa med hand/fot avtryck saker idag...

sen tagit en kvällsrunda och druckit glögg o så :)

nu sitter jag och återigen mår SKIT, verk i kroppen, ont i halsen , feber, magen ja heöt enkelt allt...

myser med en kopp te och nu blir det nanna kudden...




Kommentarer
Postat av: ellinor

tittar in då och då och tycker du kämpar på bra och förstår och vet vad livet som mamma innebär även om det inte alltid är lätt...! å vad är inte bättre än att ha en utbildning att falla tillbaka på när åren kommer och går. all lycka till dig!

2011-11-24 @ 22:24:59
URL: http://familjenrydell.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Så fantastiskt fin din blomsteruppsättning är. Förstår att du fick högsta betyg. Du har valt rätt utbildning. Kram och lycka till Du är en duktig ung tjej som tar ansvar och en bra förebild för andra unga mödrar

2011-11-25 @ 09:15:07
Postat av: Anonym

Vart är blickfånget i dekorationen? :)

2011-11-25 @ 10:21:08
Postat av: ime

Söt kille! Han är jättelik dig.

2011-11-25 @ 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar