Shopping i malmö!




efter många om och men och mycket klydd så blev det shopping i malmö idag!

bestämmde först kristianstad men slutade med malmö...

på vägen dit fick man parkera bland idol bilar ;) haha

ps. jag e fortfarande inte friskt men var tvungen att komma utanför dörren idag :(

shoppade en ny tröja till mig , lite finare variant som man kan smycka upp med nått fint smycke :) armband eller nått sånt att gå bort i kanske :) 

köpte en tjocktröja med varmt och mysigt ludd i!

sockar till mig och två linnen till tellus!

en ny tröja till tellus som han har på sig, samt att han har på sig min mössa som han typ drunknar i ;)

en röd bh nu till jul :) mysig färg tyckte jag !

tre st örhänge passade jag på att handla!

efter shoppingturen blev det en hamburgare och milkschake på mc donalds!

sen en biltur hem !

nu har vi myst framflr tv:n och serr så mycket bättre! och ätrit fruktsallad med melon och grädde! o kaffe! mums!
















Kommentarer
Postat av: Alexandra

Superfina saker! :)

Vart är tjocktröjan ifrån? :)

2011-11-26 @ 22:55:14
URL: http://alexandraslya.blogg.se/
Postat av: Vendela

Men herregud vad han är söt alltså! :)

2011-11-27 @ 08:32:39
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Haft en trevlig helg? :)

2011-11-27 @ 14:42:28
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/
Postat av: Malin

Tellus ser ut som en liten kopia av dig på den bilden ;)

2011-11-27 @ 17:00:40
Postat av: Isabell

Vart har du köpt tjocktröjan? :)

Sjukt fin var den! :)

2011-11-27 @ 22:56:35
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar