krasslig..

krasslig eller ej... tog jag mig ändå till skolan idag.. blev två st buketter...

imorgon har jag prov i florist, kommer då alltså att få en uppgift att göra tex en sorgdeckoration och sen berätta kontraster och grunden o reglerna o färgkombinationen osv...

spännande..

fast ja mår jävligt skit! verk i hela kroppen osv..

nu ikv så har jag suttit med mig själv och pysslat lite med min scrapbooking! jätte skönt!

men bedorande prins har lekt bredvid mig :)

inatt 01.28 kom han till världen för 7 månader sen! det ska firas imorgon!

puss o natti natti






Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilka vackra buketter! Lycka till imorgon.

2011-11-23 @ 22:14:00
Postat av: Sophie

Åh vad fina buketter du gör! :-)

2011-11-24 @ 11:13:28
Postat av: Lizzie

Vilka fina buketter =).

Lycka till och Grattis till Tellus på 7 månadersdagen =).

Min lille påg Rasmus firar 6 månader den 30/11 =D

2011-11-24 @ 11:51:19
URL: http://frunilsson.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar