im on the top of the world!

fasiken vilken härlig dag!

tellus somnade kl tio igårkväll och sov till tio imorse.. så det var härligt!

vi steg upp och åt och gjorde oss i ordningen sen tog vi en promenad till min fina vän viktoria och hennes vildingar alla 6 barnen, louise och hennes 3 barn kom också!

vi fikade och drack te och åt grädbullar..

sen åt vi lunch pommes o hamburgare!

snackade tjejsnack o hade det trevligt!

efter det handlade jag och mamma, kan berätta att det blev 3 handlingar idag eftersom vi hela tiden glömde saker.. haha

 till middag lagade jag och mamma fläskfilegryta med cashew nötter och ris!

sen badade jag tellus och mös med honom!

blev även en lten promenad!

nu ikväll till finalen i ensam mamma söker så blev det ett nytt te som jag köpte idag!

åt även lite praliner :)

kan säga att jag inte är en te fantast men detta teet var gott och det var ett afrikanskt te som smakade lite chai te/latte

kan säga att denna dagen varit riktigt härligt och jag har vaarit glad och känt mig så stark! vill behålla denna känslan och bara få njuta och må bra !!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Det hade varit jättekul om du hade lagt ut recept på maten ni lagar. Det låter så gott att man vill laga det själv!

Kram till dig :)

Postat av: Linda

Håll fast vid denna känslan Olivia! Du är stark!

Strunta i alla elaka människor och kommentarer. Du kommer att få nya vänner genom hela livet, jag vet det.

Jag har själv behövt bryta med gamla vänner just för att de gjorde mig illa i själen och stal energi. Jag fick mindre ork och började bli deprimerad och ta på mig skulden.

Sen när jag till slut frigjorde mig och tog totalt avstånd från dessa, så gav de till slut upp och lät mig vara ifred.

Idag umgås jag bara med människor som får mig att må bra. Vi har alla rätt att välja vem vi vill omge oss med.

Kram på dig!! Håll nu fast i denna känsla som sagt!

2011-11-22 @ 09:07:09
Postat av: Emma Pettersson

jag älskar verkligen din blogg!

kika gärna in på min nya blogg :)

Kram / Emma ♥

2011-11-22 @ 12:32:02
URL: http://eemmmzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar