hur många har barn?

funderar fram och tillbaka på hur jag ska köra mina inlägg...

jag har innan skrivigt mycket om mitt privatliv och ska man blogga så ska man verkligen satsa på att BLOGGA!

men det ger en jävlig press, man vill ha med ALLT som händer..

tex varje klädersplagg man köper, varje matpure burk osv..

om det lyckliga som händer, som man inte kan skriva om för vissa saker e hemligt och privat.. det blir väldigt frustrerande att man inte får skriva om det..

sen lägger folk sig väldigt mycket i, så inte nog med att man stressar röven av sig för att hinna blogga för er skull , utan när man väl gör det så får man klagomål och idioter ska hålla på.

inte för att jag tar åt mig utan för att jag bara tycker det e så patetiskt och omoget..

men som sagt sånt e livet, den siste idioten är in född än!

tycker man inte om mig så läs int emin blogg? men så tänker inte alla , utan dom är så avundsjuka och nyfikna att dom bara MÅSTE gå in här.. annars hade dom ju inte gjort det om dom nu hatade mig ;)

så bara för att jag är ett stort samtalsämne hos väldigt många så har jag funderat på att lägga ner helt.. men det tycker jag ändå skulle varit väldigt tråkigt...

så jag har även funderat på att ha tips och sånt inför folk som ska bli/är mammor eller föräldrar, vem vet kanske finns det killar eller män som läser min blogg ;)? jag vet faktiskt inte..

men att man pratar om som nu i tidigare inlägg om tex namn osv.. för folk som har svårt att bestämma sig så kan dom kolla in en sväng...

kanske ska ja lägga ut mina saker o sälja ? om nån skulle varit intresserad att ha nått från tellus försmå saker...

vilja blöjor/mat är bäst?`

ja lite sånt,,

just därför undrar jag hur många som är blivande eller är föräldrar?

mest så jag vet om det är ett alternativ och om det skulle varit intressant att läsa om tips o sånt,,

men självklart kan ja bjuda på lite saker ur mitt liv..

snart kommer fler tidningsarticklar ut..

och som jag fortfarande har en hemlighet som ni alla kommer få veta senare e ju att det spelas in för tv... men mer kan jag inte säga för allt är inte 100 ännu....

men ja är det speciella saker som händer så skriver jag det...

men jag behöver kanske inte skriva allt i detalj ...


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är själv ung förälder och min son är gammal med din.. Tycker det du skriver låter som en bra ide!

2011-11-17 @ 21:51:41
URL: http://sarajohnsson.blogspot.com
Postat av: Helena

Jag är mamma till en pojke på snart 2 år, Jag har läst din blogg sen du var med i lokalbladet när du var gravid. Har hela tiden tyckt om din blogg så tycker inte du behöver ändra

2011-11-17 @ 22:31:52
Postat av: Lizzie

Jag är mamma, har 3 barn =).

En son på 8 år, en dotter på 3½ år och en son till på 6 månader (30/11 är han 6 månader) =).

Tycker din blogg är så mysig och du är en sådan duktig mamma. Har du lust o ses någon dag så hojta till, bor utanför Tomelilla så inte så långt till Ystad ^^

2011-11-18 @ 08:54:25
URL: http://frunilsson.favs.se
Postat av: Patience -18 & mamma till Damien

Jag läser då & då & är mamma till en son på 3 månader.

2011-11-18 @ 09:38:49
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/
Postat av: Carolina Davidsson

Jag är en mamma på 28 år har 3 barn en son på 9 år,dotter på 5 år o en liten dotter som e 11 månader :) Gillar din blogg som den e o du verkar vara en trevlig o snäll tjej o duktig mamma till eran jätte söta son :)

2011-11-18 @ 09:47:59
Postat av: Jessica

Är 17 år gammal och väntar mitt första barn. Tycker det låter som en jätte bra idé! Måste även påstå att du verkligen blivit äldre i sättet efter du fått din son, och tycker du är stark som klarar det så bra. All lycka till er :) Kram

2011-11-18 @ 17:36:57
Postat av: Frida

Jag är 23 och väntar mitt första barn. :)



Keep up the good work och skit i de som är negativa. Bättre att fokusera på oss som faktiskt VILL läsa och tycker om det.



Kram

2011-11-18 @ 20:07:20
Postat av: Moa som älskar att läsa din blogg!!!<3

Tycker inte att du ska sluta skriva om det som du skriver nu tycker bara att du kan lägga till tipsen!!! Det skulle vara toppen.<3 all lycka till er.

2011-11-18 @ 20:26:19
Postat av: Sandra-24år och snart 5 barns mamma

Hej :) Jag tycker du ska skriva om det som känns bra för dig, dela bara det du känner för och känn dig inte pressad! Jag var själv 1år yngre än dig när jag fick min första prins och jag vet hur hård pressen kan vara. Men du är jätteduktig och tro aldrig något annat :) Du är bra precis som du är oavsett vad folk säger!!Kram

2011-11-18 @ 21:17:42
Postat av: Nathalie

Är mamma till två helt underbara prinsar en på 1år o 7mån och en på 6veckor.. är 23 år.

2011-11-19 @ 19:42:31
Postat av: Nadja

HEJ :)

jag har en son som blir 6 månader den 7 december

2011-11-19 @ 20:34:09
Postat av: Mary Ann

jag har en liten dotter på 3 månader jag tycker det är jätte roligt att läsa din blogg du är verkligen inspererande!

2011-11-20 @ 00:19:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar