fredag och bio med M<3

i fredags var jag i skolan hela dagen och jobbade på riktigt hårt!

fick även veta att jag ska satsa på det högsta betyget i florist för min lärare triodde att jag kommer klara det :D

efter skolan åkte jag och tellus tåget..

sen på kvällen blev det bio!

nya twilight!

den var jätte bra!

satt med gåshud på vissa scener och vissa cener satt jag med tårar i ögonen ...

inte för att det var fint utan för att jag verkligen kände igen mig...

när alla försökte tjata på hon att hon skulle ta bort barnet i magen, så fick jag tankar från när jag var gravid och hur jävliga alla var mot mig och frsökte övertala mig osv... ögonen bara fylldes med tårar..

fan vad folk förstört mkt och inte låtit mig njuta som man ska få göra!

vill ju inte avsläja något för er som inte sett den , men jag rekomenderar den!

hade jätte mysigt på bion iaf<3


Kommentarer
Postat av: Lizzie

Åh den ska jag gå och se på Onsdag =D.

Älskar Twilight även om jag är 27 bast ^^

Kram till dej <3

2011-11-20 @ 19:39:06
URL: http://frunilsson.favs.se
Postat av: Sarah

Vem är "M" om jag får fråga? :)

2011-11-21 @ 19:22:25
URL: http://nattawan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar