ändrade planer o besök hos doktorn..

vaknade, kändes som inte sovit alls...

min góa lille prins sov till kl 10 haha love it!

men innan dess fick jag ringa sjuukhuset.. mår kasst..

åkte dit sen och tog massa prover som nu ska skickas till labb för dom vet inte varför jag får virus i kroppen hela tiden som sätter sig på halsen så de gör riktigt ont att svälja osv..

dom har hela tiden trott att de e halsfluss så ja har fått fel medicin men nu skickar dom för dom vill ta reda på vad de egentligen är..

men tro inte att man fått vila idag inte ;)

det gärller att ta panodil o va uppe med busungen!

vi har lekt och städat, tvättat osv..

sen scrappade jag lite..

nu ikväll tog vi en mini promenad..

hade ju egentligen blivigt bjuden på höst fest och jag som ALDRIG går på fest tänkte TVINGA mig själv dit bara för jag skulle göra något annorlunda för en gångs skull... men det blev ju ändå inte så..

skönt på ett sätt för när goe lille tellus har lett sitt guldleende ikv så känner man bara att jag aldrig hade velat dra dit , bara mysa med honom!

ätit lassange och sallad..

chokladpraliner och lite citronfromage till efterätt..

sen blev det idol!

DÄR JAG EGENTLIGEN SKULLE SUTTIT OCH HAFT FULLT ÖS, ÅNGEST FÖR JAG INTE ÄR DÄR!

men men tårarna han ändå o man gråder ju inte lide :')

underbar med kärlekshälsningar o fina låtar! ah de väcker både minnen o allt...





bild från förra året när ja satt längst fram i idol!

GRAVID... SER NI MÅ ILLA BANDEN PÅ MINA ARMAR ;)?


Kommentarer
Postat av: sandra

är du gravid???:D

2011-11-27 @ 17:29:22
Postat av: sandra

jag såg fel:P trodde de var i år:)

2011-11-27 @ 17:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar