80 års "gille"

imorse när man vaknade över att ha fått sova en hel underbar natt som vanligt så väntade man på att världens goaste pojke skulle vakna, han sov till kl tio och hade då sovit hela natten<3 en liten ängel!

vi steg upp och åt frukost, nyköpta bullar och pålägg..

njöt av stormen och det ruggiga vädret!

sen blev det städning och så :)

kl 1 bar det av till min gammla farmor som fyllde 80 år :)

åt middag där och tårta osv! träffade släkten, det va trevligt!

nu när jag kom hem slockade prinsen och jag passade på att göra ett stort häfte som ja har i läxa! blev klar, skööönt!

skulle på julskyltningen men nä tack inte i denna blåsten.. tror jag sittter inne framför brasan och myser ist!

de har blivigt nytt mode med sånna här örhänge.. hur fan ser man ut i detta?! haha men ja vänjer väll mig ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Jag är en ny läsare, och gillar verkligen din blogg. Men hur gammal är du och Tellus? Bor ni själva i egen lägenhet? (:

2011-11-28 @ 09:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar