va inte så envis!!

nu har lillpojken bara två dagar på sig att vända på sig, men tro inte han vill göra det nä.. han ligger så bra där han ligger.. känner smått panik.. och är jättenervös inför tisdag när jag ska möta special läkarna..  känner mig helt off..

har precis satt upp studsmattan i solen ..

sen åt jag och familjen nyss pannkakor..

vill bara lägga en kommentar till vissa folk .. om min förra bild..

tyck va ni vill o ja det är min mormor som tagit bilden .. men jag o min släkt har bra kontakt med varandre.. bryr mig inte ett skit om jag springer i underkläder hemma hos min mormor.. vi e väll alla människor?! sen om ni inte har samma fina kontakt med era nära o köra som ja har så e det ju inte mitt problem :)

i like the picture :)

snart blir det film med la familla :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

det e underbart att man kan ha en sån relation till sin släkt, och de ska man få ha! :) Själv så är min inte precis lika bra men hade gärna velat ;)

Lycka till o hoppas lillen snart vänder sig..! Har du funderat på något namn till han än? :)

2011-03-20 @ 14:24:30
Postat av: Terese

Haha, orka klaga på det! Det är väl mysigt att kunna gå runt utan kläder. Och bra för dig att du är så nöjd med din kropp så att du vågar lägga upp en bild! Det tycker jag att du ska vara : D

2011-03-20 @ 15:06:20
URL: http://veuxveux.tumblr.com
Postat av: Beatrice

håller med båda tidigare talare....

men hoppas att lillkillen lägger sig rätt till tisdag... om inte så kommer du klara de oxå... tänker inte säga att du itne behöver vara orolig för de vet jag inget om men jag VET att du kommer klara detta galant gumman!

massa kramar!

2011-03-20 @ 15:34:20
Postat av: Fredrica =)

De e bra Olivia! Dom e bara avensjuka på dej, för dom inte har en sådan bra familj som du har=) och de e helt Okej att gå i underklädder vid sin släkt! Skulle man inte kunna åka och bada med sin släkt då eller? för de e ju helt klatr samma sak ju =)



Sköt om dej olivia, och hoppas allt går bra! =)

2011-03-20 @ 16:35:17
Postat av: kommenterare från föra inlägget

jag skrev har din mormor fotata den bioden!!!!!!!!!!!!!???????????

men menade att min mormor inte ens vet hur man fotar och den var superduper fin olivia!:D

Förresten kan inte du söka till Idol nu nä!

För du slänger bort hela ditt liv på en jävla bebis olivia va fan tänker du med!?

2011-03-20 @ 17:53:38
URL: http://haringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar