spa dag på saltsjöbadet!

imorse väkte mamma mig genom att lägga värme kudden på min nacke, sen hade hon gjort gröt..

vi åt och sen packade vi ..

sen gav vi oss av till saltsjöbadets spa..

där vi har haft en mysig heldag tsm!

vi har badat pool

badat jacuzzi

sprang ute i spöregnet och is kalla blåsten till 40 graders ute poolen..

bastade vanlig bastu

bastade ångbastu

låg i vilo stolar med utsikt till havet..

vilade i dubbelsängen.. där jag faktiskt somnade till haha

vi åt snacks..

och vi åt lunch på restaurangen..

förätt:

curry o kyckling soppa

sallad

varmrätt:

jag: vallenbärgare med potatismos och röröda lingon

mamma: friterad spätta med potatismos o remoulad

det har varit riktigt skönt och mysigt!!

tack för dagen <3

måste bara säga att jag aldrig fått så mycket blickar som jag fick hahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor din mamma hos dig?

2011-03-18 @ 08:13:37
Postat av: Anonym

2011-03-19 @ 18:39:25
Postat av: SpaDag.se

Hej.

Vad kul att du skriver om din spadag! Jag är en nyöppnad webbshop som gärna tar med dina upplevelser och synpunkter på hur en spadag ska vara.

Mvh

http://www.spadag.se

2011-10-07 @ 23:36:05
URL: http://www.spadag.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar