sjuk? på gång?

nu dom senaste dagarna har jag kännt mig mer o mer dålig, som om att jag är på väg att bli riktigt sjuk..

mår illa, känner mig febrig, helt slut i kroppen.. ont i huvudet imellan åt osv..

hela jag känner mig konstig och att nått inte står rätt till typ..

men om jag är på gång att bli sjuk eller om de kanske börjar närma sig o bli dax, de har ja ingen anning om ?

vi får väll vänta o se..

idag har jag varit riktigt duktig faktiskt..

städat i lägenheten , dammat, diskat, pantat flaskor, slängt saker, bytat soppåsen, fått i ordning, sorterat.. vikt in mina läder i garderoben, vikt ner dom färgade beiskläderna som är ny tvättade..

förberett inför imorgon när de e dax att tvätta ljusa bebiskläderna o bebissängkläderna osv..

men ja jag har iaf fått väldigt mycket gjort idag..

har varit på min sista vattengympa idag :(

trisst.. för det har verkligen varit skänt och roligt... avslappning och rörelse, andning o massa snack.. så jag kan verkligen rekomendera er att börja på det, ni som e gravida!

gillar verkligen ledaren som höll i vattengympan , riktigt trevlig och lugn, skulle lätt vilja ha henne som barnmorska på min förlossning, så en stjärna till henne :) vet nt om ja får nämna namn ;)..


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Olivia!

Det är helt normalt att känna så som du gör nu. Kroppen förbereder sig nu för förlossningen, den får dig att gå på sparlåga så du sparar energi till den stora dagen!

Nu kan det ske vilken dag som helst! Och detta är ett tydligt tecken som sagt att kroppen förbereder sig.

2011-03-31 @ 14:18:59
Postat av: lina

det står olika i dina "bebiswidgets".. på en står det att det är 14 dagar kvar, en annan 3 veckor. vilken stämmer? kram :)

2011-03-31 @ 16:16:10
Postat av: lina

det står olika i dina "bebiswidgets".. på en står det att det är 14 dagar kvar, en annan 3 veckor. vilken stämmer? kram :)

2011-03-31 @ 16:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar