SISTA ULTRALJUDET

Hmm idag var det sista ultraljudet..

jag hade stora förhoppningar och jag såg fram emot att se min lilla påg en sista gång i magen..

meen..

han vägrade visa sig.. han vände ryggen till och han har lagt sig på tvären :( så han borde ha vänt sig men det har han inte..

jag hoppas verkligen att han lägger sig i rätt ställning snart, för annars blir det kejsarsnitt och det vill jag verkligen inte, blir så nervös ..

men han vägrade iaf att visa sig och min barnmorska berättade att han gick inte att rubba så ändrar han inte ställning så blir det kejsarsnitt helt klart..

hon mätte iaf honom ..

och räknade ut hur mycket han ca kommer att väga när han kommer ut..

om man jämför med medelmåttet på bebisar så är han lagom fast lite mindre bara..

inte för liten och inte för stor.. han är lagom och lite minus haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måtten behöver ej stämma mina gjorde ej alls,bebisen skulle vara liten så fick tom göra ett extra ultraljud men när han kom var han STOR änsålänge den längsta men normal vikt bland alla vi känner...

2011-03-01 @ 18:57:12
Postat av: julia

Vad mysiga alla bilder ser ut! Går du fortfarande någonting till skolan, eller är det för tungt? :)

2011-03-01 @ 19:33:04
URL: http://juulliiee.blogg.se/
Postat av: Anniken

Ååå ultraljud, det måste vara hur mysigt som helst!

Hoppas han vänder sig rätt, ett litet tag kvar väl? När är det beräknat att han ska födas?

Kram

2011-03-01 @ 21:41:45
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar