roligheter!

idag har det varit en toppendag!!

efter strandpromenaden så kom johannes hem till mig och sorterade bebiskläderna som ja sen skulle tvätta nere i tvättstugan hehe .. nu kan han ju komma när som helst den lille bebisen så då måste kläderna va tvättade!

sen gjorde jag mig iordning och åkte iväg på vattengympa.. det var riktigt skönt idag.. körde först gympa sen flytande avslappning där vi skulle drömma oss in i förlossningen.. sen sist andnings övningar..

ikväll har jag och johannes och mamma varit på bio

vi såg hur många lingon finns det i världen

den var bra, jag satt och grät och hade gåshud haha .. väldigt fin film ..

en glad nyhte är att på bb så har dom tagit bort besöksförbuder nu :D fast släkt o vänner får inte komma in men dom närmaste i familjen får..

fick även en babybox av ett annat märke än tidigare som man inte kan hämta ut i ystad.. så caroline va snäll och fixade en sån åt mig .. tack ..

fick väldgt bra saker..

kan lägga ut på det imorgon kanske..

nu r jag så trött så allt snurrar..

big brother sen krama kudden ..


Kommentarer
Postat av: -

Vem är Johannes?

2011-03-23 @ 22:38:06
Postat av: Linda

Hej Olivia!

Var har du köpt den snygga grå toppen du har på dig? Den är supersnygg! Tacksam om du vill svara.

Kramar från Linda

2011-03-24 @ 09:56:03
Postat av: Beatrice

Hej, var har du köp den underbart fina tröjan?

Ha en bra dag! :)

2011-03-24 @ 10:11:57
Postat av: Sigrid

Hej Olivia, jag vill gärna skicka ett mer privat mail till dig, har du en adress jag kan göra det på?

2011-03-24 @ 15:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar