Motion motion!

Ah vad duktig jag varit idag!

motionerat som in i bomben!

promenerat till skolan och hämtat hem uppgifter..

sen hem och åt lite..

ytterliggare en promenad ner i stan och hämtade min lilla kusin och tog en runda med vagnen för att min farbror skulle klippa sig, så vi gick till apoteket och köpte lite saker vi behövde.. sen gick jag tillbaka och lämnade henne..

haha oj vad många blickar man fick , haha skulle ju inte förvåna mig ett dugg om folk skriver och snackar om att jag fått barn nu .. men så är det faktiskt inte , utan min lilla kille ligger i magen ännu!

sen efter det så gick jag ytterliggare en runda hehe.. oj vad ont man kan ha överallt..

klockan två åkte jag till sjukhuset och pratade med min psykolog , som då är via mödra så det är  väldigt skönt att bara sitta o snacka ..

efter det satt jag och väntade på sjukhuset i en och en halv timme .. för jag skulle på vattengympa sen..

det var superskönt med vattengympan , ah vad lättman känner sig i vattner, man skulle nöstan köpt en en pool så att man kunde slappna av i musklerna lite då och då för det är så himla super duper skönt! men man känner ju verkligen hur det tar emot att stiga upp ur vattnet..

ikv blev det lite couscous med corn , corn är typ nått ihoppressat vegetariskt som ska föreställa kyckling.. så det är svamp osv.. fast det märker man inte.. så det var gott!!

sen glass :)

nu sitter man och ser tv , sen blit det nanna kudde, sov ingenting i natt hade mardörmmar om att naveln sprack osv.. ush hemskt så jag kunde verkligen inte sova.. låg bara och oroade mig..

hoppas jag får sova gottigt inatt!


Kommentarer
Postat av: Mia

Quorn heter det, corn är ju det engelska ordet för majs.

2011-03-09 @ 21:50:29
Postat av: Natali

Såg dig på stan idag, beundrar verkligen dig!

Vill oxå vara gravid :)

2011-03-09 @ 22:01:09
URL: http://Natalis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Jag förstår din oro över naveln men ta det bara lugnt och försök koppla bort det, tyvärr kan man inte göra så mkt åt det :( men tänk på att bebisen oxå mår dåligt när du gör det, så tänk glada tankar :)

2011-03-09 @ 22:29:16
Postat av: michaela

lägg in fler bilder på magen! :)

2011-03-11 @ 20:08:05
URL: http://mmichaelanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar