jihooooo!

I am happy!

ikväll blev det thaimat med familjen ..

sen åt vi åter igen jordgubbar.. med grädde :D mums !!!

när ja kom hem så fick ja veta en rolig sak hehe :D

men de e hemligt..

någon har fårgat mig vart ja köpt den grå klänningen .. den e från h&m såklart hehe :D

sen undrar vissa vem johannes e , de e min killkompis :) så nu vet ni det hehe :)

idag har det varit en riktigt bra dag faktiskt!

imorgon ska jag iväg och göra en riktigt rolig sak :D så jag hoppas ni läser då..

inatt hoppas jag på att kunna sova bra.. för natten till idag var inte så trevlig..

vaknade med ett tryck i magen , gick upp och trodde jag var kissig men när jag kom till toan så spydde jag som F@n.. sen blev jag helt svag i kroppen och fick lite smått som mensverk typ.. trodde nästan det var nått på gång .. men inget mer hände..


Kommentarer
Postat av: Klara

Hejsan!

Du har alltid så himla fina kläder, var köper du dom? Favorit affär?

Kram <3

2011-03-24 @ 21:42:05
Postat av: Tim

Hej!

Jag tycker att du är modig o beundransvärd o vacker tjej. Du kan strunta i de elaka pack som gör dumma kommentarer . Du ska veta att det finns de som är din sidan o stödjer dig. Ha det bäst söta Olivia

2011-03-25 @ 00:06:28
Postat av: Tim

Hej!

Jag tycker att du är modig o beundransvärd o vacker tjej. Du kan strunta i de elaka pack som gör dumma kommentarer . Du ska veta att det finns de som är din sidan o stödjer dig. Ha det bäst söta Olivia

2011-03-25 @ 00:08:33
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen & ett mirakel i magen

För mycket jordgubbar kanske :-D (om magen som inte mådde bra) fast man kan ju må lite dåligt även under förlossningar.

Nu drar det ihop sig, spännande.

2011-03-25 @ 08:58:40
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar