Festlig melodifestival lördag

denna lördagen har varit väldigt härlig..

jag vaknade och var super trött så det lev att lägga sig och vila till avslappningsmusik..

sen gick jag en runda i skogen och fick frisk luft..

ikväll har det varit lite festligheter!

final i melodifestivalen så det blev god middag och gäster

extra stolt över efterätten.. som ni kan få bild på imorgon ..

hemmagjord glass med cocoschokladkross i med annanas kross och kiwi och annanas skafts dekoration..

erik saade blev vinnaren , jaja det var en riktigt svår match .. första året som man inte hade en aning om vem som skulle kunna vinna , enligt mig ialla fall..

så ja, hmm det kvittade mig , jag hade ju vissa favoriter men men , jag orkar inte bry mig , inte i år ialla fall, mest små irriterad över att han antagligen van eftersom alla tjejer tycker han är snygg haha... vi får se hur det går för honom i den stora melodifestivalen ..

just nu är jag super duper trött..


Kommentarer
Postat av: Kommentar

Rättstavnings program finns i Word innan du skriver det här....

Nästan alla yngre i dag har problem med stavning så det är inte bara du.

2011-03-13 @ 09:56:45
Postat av: Johanna

Hej Olivia! Jag var bara tvungen att kommentera delvis för att jag tycker att du är en stark tjej som vågar gå emot strömmen och för att jag blev lite halvirriterad på personen som har lämnat en kommentar om hur du stavar -.- Till dig som kommenterade vill jag bara säga att om du inte förstår det som skrivs och stör dig på felstavningar så behöver du inte läsa bloggen. Om du nu vill läsa så kan du hålla dina onödiga kommentarer för dig själv :)



Bortsett från detta så tänkte jag bara höra hur det känns nu när det inte alls är lång tid kvar? Jag vill själv bli barnmorska senare i mitt liv och är väldigt intresserad av graviditeter och förlossningar :) Fast jag inte känner dig så tycker jag att det börjar bli spännande nu faktiskt, vill se hur ditt lilla underverk kommer se ut!



Detta var allt för mig. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar