Färhat håret :)

steg upp tidigt idag för att åka till frissan!

färgade utväxten precis som jag brukar, fast idag la jag till lite blonda slingor också, men det blev bra :)

och innan jag får massa kommentarer .. nää det är inte farligt att färga håret när man är gravid, ämnet som är farligt får inte användas mer .. det va förr som dom hade det farliga ämnet..

sen när jag kom hem till lägenheten igen så la mamma och jag mig i sängen och vilade till spa/avslappnings musik! ah det va så skönt att få vila..

ja, sen så har man gjort lite viktiga ärenden bara :)

ikväll blev det god middag och bra tv program

har mycket mycket ont i kroppen speciellt i mitt ben .. och i huvudet..


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej!

Nej, det är inte farligt att färga håret när man är gravid, däremot är det inte säkert att färgen blir som det är tänkt :) Lycka till med din bebis!

2011-03-13 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar