STUDENTFEST 10/6

som sagt när jag vaknade på morgonen så blev det en massa fix med student pressenter..

på kvällen åkte jag till robin o danne..

dom fick vars en beer tunna..

salta pinnar, jordnötter, ölkorvar, annanas, choklad, öl o cider och bacon chips..

så detta satte jag ihop på morgonen..

fint :D?



var på deras fest en stund sedan åkte jag till andre :)

där va fullt ös med gitarr spel o sång..

satt o snacka mkt med josse o jon o andre haha..

sen bjud andre upp mig o skulle dansa, vilket jag aldrig gör eftersom ja ser ner på mig själv så mkt när det gäller sånt.. men va fan ja ska inte alltid hålla mig i skalet får bjuda till nån gång så det blev bugg..

jävlar va de gick undan haha.. så ställde släkten o vännerna sig runt om .. hahahaa... men de va kul!

här e lite bilder!

på bild: sammi , jon , andre, josse o ja










Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fin tröja, vart har du köpt den :)

2011-06-11 @ 14:45:50
Postat av: linaaa

vart kommer linnet ifrån? :) svara gärna i ett inlääg! Puss på dig och telle :)

2011-06-11 @ 16:15:26
Postat av: läsare

skulle du vilja göra fler videobloggar ?

2011-06-12 @ 08:12:11
Postat av: ...

Varför har du en bild på dej själv naken som header? Lite osmakligt...

2011-06-12 @ 15:49:59
Postat av: Kornelia - mamma till Nea

Hoppas du hade riktigt kul! Även som mamma måste man få ha roligt på egen hand ibland för att orka med! Superfin var du! Kram

2011-06-12 @ 23:42:39
URL: http://Korneliasvarld.blogspot.com
Postat av: amanda

Hej Olivia, blogga mera!! Det är så kul att läsa:)

2011-06-13 @ 15:44:56
Postat av: Amanda Ahlberg

Jättefin topp, vart har du köpt den? :)

2011-06-16 @ 15:04:57
URL: http://amandamariaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar