mys kväll som slutade i tårar..

igårkväll hade vi en mysig kväll jag mamma och mina bröder, och tellus o vovven såklart!

tyvärr slutade natten/kvällen i tårar..

tar allt från början..

vi gjorde kyckling och brocoli paj till middag!

sedan blev det kladdkaka med hallon och grädde till efterätt!

vi såg en film som var både bra och rolig :)

när vi skulle bege oss till sängs så ringde telefonen..

en nära släkting till mig gick bort..

frisk som en fisk! och varit igång hela dagen utan nått konstigt alls, bara pang...

det e overkligt..

orättvist.. röker inte dricker inte , o inte gammal heller..

hjärtinfarkt..

chokad! vi körde genast till sjukhuset.. och fattade ingenting..

när jag kom in i rummet till dig så kunde man inte tro att det var du ... overkligt..

när jag kände på dig var du iskall men du hade ett varmt hjärta!

vaka över oss där uppe! ♥

blev en sömnlös natt.....







Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag beklagar verkligen sorgen, alltid sorgligt när någon närastående går bort:(

2011-06-20 @ 09:56:01
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Fy vad jobbigt! Jag beklagar :/

Kram

2011-06-23 @ 11:34:51
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar