Midsommar ♣

24/6

då va det midsommar igen!

satt på midsommar firandet och fick en riktig känslobomb!
tänk att min lille Tellus är två månaderidag!
att för två månader sedan kom han till världen och jag låg på bb med min lille bebis som jag haft i magen i nio månader!
för ett år sedan firade jag och hade superkul på midsommar men detta året är det annorlunda, ett helt annat liv, visst har jag roligt! men nu kan man inte tänka på sig själv utan man lever för honom.. satt och tittade på honom och fick tårar i ögonen, har fått en underbar son som jag vill följa livet ut! dag för dag!

tänkte visa midsommar 2011 i bilder!




tellemannen fick på sig finkläder o skor!




<3




får väll bjuda till med en krans bild, många år sedan man hade en krans på huvudet, lånade en av små barnens o tog ett foto ;)



till lunch blev det pannkakor !

för ja äter inte sill och sånt ;)



sen blev det en promenad för att plock blommor till midsommarstången som skulle göras




<3



min andra lilla bebis! en tös <3



gucci <3



klä midsommarstång




picnkik med kanelbullar och fruktfat



ett helt gäng gltyttar, tror vi va 13 små barn :) hehe




sen blev det lekar, jag han vara med på brändboll.. han slå ett slag sen va de tuttedax!



dans runt midsommarstången..



mammas påg <3



ny potatis, sockeräreter, jordgubbar, sparris



pappa grill mästare



middag!

fläskytterfile och kycklingspett




jordgubbstårta!





sen kom terry förbi :D gammal bild!!


Kommentarer
Postat av: Hedda

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 04:52:05
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Kexet

Coolt du känner Terry, gammal barndosmvän till mig :)



Söt liten gosse du har, önskar dig all lycka!

2011-08-03 @ 13:36:48
URL: http://bacardikid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar