michas blogg

MIkaela & Sofia  

Hej! Först vill jag bara säga att du är enormt grym på att sjunga, och du verkar helt underbar som mamma och vän. Jag har en fråga som jag hoppas du har tid att läsa igenom och den är om du läser michas blogg  om du gör det så har du säkert märk att hon får massa dumma kommentarer och nu undrar jag att hur reagerar du på det ? Du får väl inte sådanna kommentarer ? Iallafall vad jag har märkt. Och du är ju i samma ålder som henne ? Hur kan det vara en sån stor skillnad ? Jag hoppas att du vill svara och har tid för en mindre konversation. Hör av dig! :)Kram!




SVAR:

har sen länge bestämmt mig för att inte skriva om micha..

hade kontakt med henne innan o vi snackade osv.. de va när vi båda var gravida..

jag brukar prata om att alla är värda en chans o att man inte ska dömma folk men vill ni se en neggativ sida av mig så ska jag svara ärligt till er som skickat frågor..




varför jag tror att folk kommenterar neggativt till henne beror nog på lite av vad ja själv tycker och detta har jag till o med sagt till henne själv , ärlig som jag är..

hon kom på att hon var gravid genom en överdos? självmordsförsök ett antal gg?

hon är alldeles för upptagen med att bli "känd" åker runt på saker utan kelly , var e hon då kan man undra?

sen startar hon egna fans träffar skriver ut plats dag o tid? flicka var rädd om dig tänk längre än näsan någon kan villa dig illa o komma dit!

hon slutade amma för att hon ville förstora brösten , inte med sillikon utan genom en bra dos tabletter..

hon blir tsm o gör slut varannan dag med kevin..

hon klär sig i kort kort som det står play boy på och sex texter..

fick senast idag höra att hon e inlåst på bup..?

sen tycker jag att hon e rätt omogen , tänker mest på rampljuset.. hon kunde fokusera på det för visst e det kul med uppmärksamhet men glöm nt kelly :)

sen att ha så mkt kontakt som vi hade o sen plötsligt dissa för man är "för bra" dålig stil..

ja där har ni lite saker till  varför ja tror att folk reagerar o skriver som dom gör..

förlåt för jag klagat på henne men de e sanningen :P


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så sant Olivia, bra av dig att tala ut men endå bara säga sanningen, den som de flesta håller med om. Man kan skriva utan att snacka skit. Kram till dej och Tellus:)

2011-06-20 @ 18:12:07
Postat av: emelie

vad heter michas blogg?

2011-06-20 @ 19:28:20
Postat av: Lee - Melwins mamma

Jag håller med dig till Tusen!

2011-06-20 @ 19:43:51
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: MIkaela & Sofia

Tack för länkningen fina du! Jag hoppas vi kan fortsätta hålla kontakten! Hör av dig är du snäll.

Ha en fortsatt trevlig dag! :)

2011-06-20 @ 21:29:20
URL: http://sofiamikaelas.blogg.se/
Postat av: Klara

Kunde det inte sagt det bättre själv! Gillar verkligen din blogg och du verkar 1000 gånger smartare och en mycket bättre mamma än Micah. Kram

2011-06-20 @ 22:48:17
URL: http://klarafredrikas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Håller med dej till 100000%! Nu känner jag ingen av er men du verkar vara en så mycket bättre mamma, dessutom är din blogg väldigt mycket bättre! All cred till dej!

2011-06-21 @ 00:12:02
Postat av: Anonym

Så jäkla rätt olivia!

2011-06-21 @ 09:52:44
Postat av: Anonym

så jävla sant! styrkekramar till dig btw!

2011-06-21 @ 10:53:53
URL: http://madeinindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar