matte snille?

Oh yes!

för första gången som tellus sover en hel natt och långt ut över hela morgonen så e det min tur att stiga upp tidigt :(

för att göra ytterligare ett slutprov i matte som skulle vara mycket svårare för att dom ville kolla min kunskap..

så begav mig med tellus till skolan..

gjorde provet och promenerade hem...

telefonen ringde och jag hade fått 29 p av 32 :D jippi

så nu ändrar dom mina betyg och jag behöver inte komma tbx mer :)

skönt!

lite har man ju ändå innanför pannbenet ;)


Kommentarer
Postat av: therese

Hej! Suttit och läst din blogg lite nu.. Har lite frågor osv och lite saker jag skulle behöva svar på, eftersom du är ung mamma :) Du har min msn ovanför. Skulle vara jätte gulligt om du kunde skriva tillbaka ;)

2011-06-20 @ 16:50:19
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: Troligen

Lyckoträff...

2011-06-20 @ 16:56:38
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en fototävling på min blogg i samarbete med Johanpixels.se http://www.domkallarmighannes.com/2011/06/fototavling.html

finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-20 @ 19:12:44
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anonym

kommer ihåg att du köpte någon kräm mot bristningar osv. vad hette krämen och om du har testat den hur funka den? tack :)

2011-06-20 @ 20:30:28
Postat av: Milo

Grattis till resultatet! :)

2011-06-20 @ 21:30:40
Postat av: Sofie •Nybliven tvåbarnsmamma•

Grattis till provet :)

Charmigt namn du har gett sonen, har också en Texas :)

2011-06-20 @ 22:03:06
URL: http://daughterofrock.blogspot.com
Postat av: Annette Olsson

Mormor är jätteglad att det gick så bra för dig. Älskar dig o lille Tellus. Stort grattis Olivia.

Gå gärna förbi gamlamormormor när du är ute. Hon behöver att se lite folk omkring sig. Jag tycker så oändligt synd om henne och Bengt också. De skulle ju åldras tillsammans. Min kärlek till dig Olivia och Tellus. Puss o kram.

Puss från din mormor.

2011-06-21 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar