take it or leave it!?

tål ni inte mig?
gillar ni inte mig?
tycker ni att ja resonerar fel?
stör ni er på mig?
e ni arga för att ja har blivigt mamma och sköter det super bra :D?
blir ni arga när ja skriver fel saker o nån gång försöker skämta o ha roligt?

hallå sluta då läs min blogg :)?

svårare än så e det inte!

här kommer ett EXEMPEL  på hittat!

sara 35 hatar mig o tycker jag är en för ung mamma som inte klarar av min uppgift..

nä men varöfr då läsa min blogg? lägg inte ner mer tid på det eller neggativ energi..

varför göra nått som man blir irriterad av?

jo just det för ni e så sjukt intresserade o nyfikna på mitt liv! o kan bara inte låta bli att snoka...

men håll då "mun" o sluta släng iväg dumma kommentarer för vad får ni uttav det? precis INGET!

i dont care?

tycker bara inte att min blogg ska skräpas ner av idiotiska kommentarer från känslokalla människor :)

så ni som gillar min blogg får mer än gärna fortsätta läsa men ni som inte gillar allt detta kan ju dra?

ja lever mitt liv och låt mig föra det för ni tillhör inte mitt liv :)

mer vett i huvudet bör ni väll ha :) ja sitter inte o göra saker som får mig arg :)!

so take it or leave it!

vill ja skriva om bröst på skoj så gör ja det utan att nån ska va nån jäkla ordningsvakt!

vill ja skriva om hur speciell jag e , som nån påstod att ja gjort? så gör ja det om jag vil.. min blogg.. min sida.. jag skriver om precis vad jag vill såbara lägg ner att leka polis huh :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig till tusen Olivia..

Va stark och skit i så omogna folk :)

Duma Komentarer är bara onödigt.

Kram till dig och tellus !:)

2011-07-28 @ 16:12:57
Postat av: Isa 14 år

händer idag då? :D

2011-07-28 @ 16:20:35
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/
Postat av: Frida

hejsan! Bry dig inte om alla dumma kommentarer, det är som du skriver att dem är så avensjuka på dig. Du verkar till att vara en helt fantstisk/underbar mamma till din lille prins!det måste jag säga!

och du är så otroligt vacker.Ha en fin dag, en trogen läsare.

2011-07-28 @ 16:36:26
Postat av: emelie

Helt rätt Olivia , dom som håller på så är antagligen avundsjuka , och har de sämre och vill inte inse det så dom försöker trycka ner starka personer som har ett bra liv. Som du själv säger, om dom nu inte tycker om dig och din blogg varför då sitta och läsa den och lägga ner energi på dig ? Och ATT det kan ens finas så kalla personer som kränker andra .. fattar det inte. Och ATT dom gör det på en så fin tjej , som detdet inte finns många fel på som är så stark och klarar av ATT ha en go liten bebis när du bara är 16 år . Du ska veta ATT du är en så duktig o verkar som en underbar mamma . Finns inte många som du ! Kram .

2011-07-28 @ 16:54:08
URL: http://emeliesvenssson.devote.se
Postat av: Isabell

Skit bra Olivia! Älskar din blogg och tycker/tror att du är en kanon mamma, liksom bara för att man är yngre än vanliga mammor betyder det inte att man inte har vett i skallen? Du har ju fått lära dig lika mycket om barn som en.. 30 årig kvinna har som fått barn?



Kram :)

2011-07-28 @ 17:25:39
URL: http://bellasdiary.blogg.se/
Postat av: sara

olivia, du verkar vara en riktigt härligt person och fortsätt med det! de personer som bara skriver massa skit har absolut ingen aning om hur du lever, dom vet inte ett smack! tycker du är jättemodig och riktigt stark, du är helt klart en förebild för mig och säkert andra också! din blogg är underbar att läsa! keep going girl!

2011-07-28 @ 17:28:31
Postat av: Rebecca ♥

Hej, jag har lite svårt att förstå bloggriket :$ Ska man bara länka till bloggriket för att få poäng eller? :O Tack för svar.

2011-07-28 @ 18:27:44
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: anna

Helt rätt, att man ens pekar kommentera och lägga sig i ändras liv på det sättet! Fortsätt som du är, det är många som uppskattar dig och din Blogg!! :)

2011-07-28 @ 19:19:09
Postat av: Lizzie

Åh sura människor som lämnar negativa kommentarer.

Sånt är för jävligt att dom ska på och neder värdera unga mammor.Att vara mamma är ingen ålder.

Fick också höra en jäkla massa skit när jag var 19 år och fick min son.

Skit i det svartsjuka Olivia <3

2011-07-28 @ 19:43:46
URL: http://chibi84.blogg.se/
Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

Hej tjejen!

Riktigt fin blogg du har :)

Allt bra med dig då?

2011-07-28 @ 19:58:38
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: KARIN ♡

så jävla rätt har du!

2011-07-28 @ 20:03:41
URL: http://karinternemo.blogg.se/
Postat av: frida

Äsch lyssna inte på sånt trams! Du sköter ditt jobb som mamma utmärkt och dom som säger annat är förmodligen bara avundsjuka på dig! Det är inte många i din ålder som hade klarat av mammarollen lika bra som du gör det :)

2011-07-28 @ 20:24:05
Postat av: Anonym

såå rätt du har :) bry dig inte om dom .. dom vill bara lägga sig i för att dom inte har nått bättre för sig . och dom är avundsjuka för att du är en ung mamma som kan lika mycket som en lite äldre mamma .. Kraam <3

2011-07-28 @ 20:34:58
Postat av: Sara Ahlgren

Bry dig inte om dom som skriver så ,, dom gör det bara för att dom inte har nåt bättre föt sig o vill förstöra för folk .. Dom är bara avundsjukaför att du är en ung mamma o kan lika mycket som än lite äldre mamma ps. din blogg äger <3 :)

2011-07-28 @ 20:46:43
Postat av: sara

oj skickade 2 ggr haha :)

2011-07-28 @ 20:49:26
Postat av: sarah

herregud, folk som är unga mammor borde vara lite mer som du, du är säkert helt grym, dem vet ju inte ens vad dem pratar om, det är bara du som vet, kul om dem med tykna kommentarer skulle få en unge för en dag, kanske skulle dem se dig på ett annat sätt då.

Kämpa på fina du!

kram

2011-07-28 @ 21:04:22
URL: http://sarahliljegren.blogg.se/
Postat av: jess

Hej olivia (: måste bara säga att det är inte konstigt att du får skit... Du är typ perfekt seriöst, du har familj som älskar dig, du har sjukt söt son, du är skiit snygg, snygga kläder och sen kan du dessutom sjunga! Och inte nog med det, folk lyssnar på dig, tar dig på alvar och du är dig själv! Det är sjukt starkt, och att du fixar allt trots att du är så ung gör att många som misslyckats blir påminda om det och beter sig jävligt dåligt. De enda man kan göra är att tycka synd om dom! Hoppas du alltid behåller ditt självförtroende, och du är en jätte bra förebild! Även för personer som är bra mycket äldre än dig!

2011-07-28 @ 22:39:25
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Word!!! Det där var bra skrivet du.. och du har helt rätt. Jag hatar såna fula kommentarer. Speciellt när man sen skriver som du gör nu och så kommer dom och säger att om man har en blogg så får man förvänta sig att man ska få såna kommentarer. Fuck no... haha varför ska man förvänta sig det? Har man konstruktiv kritik visst... bring it on.. MEN om man inte har något snällt och säga så ska man vara tyst!

2011-07-28 @ 22:57:03
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vet redan om att du inte tar åt dig av dom elaka kommentarerna, fortsätt med de. Läs och njut av de fina orden du får som faktiskt många skriver till dig! Tellus skulle inte kunna ha en bättre mamma än dig, du tar ansvar och tillbringar all tid med honom, du är verkligen imponerande duktig, och som en hade skrivit längre upp så är du en förebild för väldigt många! Lycka till, Tellus är verkligen supersöt och lik både dig och sin pappa! Kram

2011-07-29 @ 00:26:26
Postat av: Angelica

Helt rätt, Olivia! tragiskt att "folk" fortfarande anser att man ska vara gift och minst 30år innan man får barn. vilket århundrade lever ni på?! kom igen! 2011 väljer vi kvinnor själv!! och humor gör bara livet roligare så you go girl!

Kram

2011-07-29 @ 08:04:26
Postat av: Olivia Månsson

Hel rätt Olivia! Jag följer din blogg och läser den dagligen, tycker att du är stark som står emot alla idioter som finns där ute! De är inte värda ett skit, bara för de aldrig skulle våga göra något liknande så ska de inte klandra ner på dig, som faktiskt vågade göra något som få vågar! Keep it up Olivia! <3

2011-07-29 @ 14:31:28
URL: http://prickiganaglar.devote.se
Postat av: irya

du var otroligt fin :)

2011-07-30 @ 18:14:30
URL: http://iirya.blogg.se/
Postat av: johanna hansen

Olivia, fortsätt såhär, du är en föreblid för många.

Riktigt fina bilder på dig! puss

2011-07-31 @ 11:17:37
URL: http://lifeasjohanna.devote.se
Postat av: sofie :)

jättefin blogg!

superbra att du står upp för dig själv, lycka till med allt! :D

2011-08-01 @ 01:23:56
URL: http://ssofiesvedby.blogg.se/
Postat av: Kyllie

Förstår att du inte tar åt dig. Skrattretande kommentarer ju! Stå på dig. Kram

2011-08-02 @ 21:18:52
Postat av: mathilda

gud va söt du är!

2011-08-03 @ 23:00:37
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skit i alla idiotiska kommentarer! Vilket jag ser att du gör. :)



Vissa klarar ju inte heller av att vara mamma vid 15-16 års ålder :) Men det ser jag att du gör :)

2011-08-05 @ 00:53:51
Postat av: rebecka

sara 35 verkar inte ha så mycket innanför pannbenet. det är enkelt att se att du är en jättebra mamma

2011-08-09 @ 04:27:56
Postat av: elli

Du verkar ju vara en super duktig mamma , stå på dig och skit i alla elaka kommentarer ! Ta hand om dig , kram !

2011-08-12 @ 14:13:02
URL: http://norsisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar