saker i fint skick!

helt nya saker som säljes!



Hylla som ska sticka ut från väggen! Aldrig snvänd eller uppsatt! Samma sak här! Glömde kvittot och den fick inte plats på rummet... Till salu!


100 kr redan såld..






Matta från Ikea! Helt ny! Passade inte in hos oss och vi glömde kvittot så kan inte lämna tbx! Till salu

150 kr redan såld..





karate dress till salu! Använd en gång! Stl 140
Från karateklubb!





Kopplas in i Playstation eller tv osv.. Till salu!



Spelpuff med inbyggda högtalare och musik! Till salu



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan,

jag är gravid och har bestämt mig för att behålla vet däremot inte hur jag ska berätta för mina föräldrar om detta. Eftersom de tycker att jag är väldigt ung (är 18) så är det inte lika lätt att säga det som om jag vore 25. Hur gjorde du, har du några tips till mig? Tack på förhand :)

2011-07-03 @ 15:38:16
URL: http://denblivandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar