överlämnat lägenheten!

steg upp, åt nybakat glutenfritt bröd som farmor bakat! nått super gott enkelt recept , mums!

sen satte ja o mamma igång med att tömma sistan ut lägenhete, så nu har jag lämnar över nycklar och allt!

sen var vi slitna och trötta så jag satt i över en timme i soffan och bara glodde rakt in i väggen o tellus sov på mig och höll om mig hehe så mysigt <3

tellu "...." kom och sa hejdå innan han skulle resa bort en vecka... jaja...

sen nu ikväll har vi grillat med familjen nere hos farmor o farfar med kusinerna, vi skulle igentligen till köpenhamn på tivoli men de blev inte av för dom behövde passa småbarnen..

nu e jag hemma igen och hoppas att jag får sova riktigt bra i natt, det behövs!

funderar på att sätta mig med frågorna nu när jag har tid.. så tyvärr kommer jag avsluta frågestunden nu men sen kommer fler chanser :)




Kommentarer
Postat av: Milo

Så mysigt att sitta med sitt barn o bara njuta. det är bara att passa på så länge det går. Ni är så söta!

2011-07-09 @ 21:23:46
Postat av: Milo

2011-07-09 @ 21:26:31
Postat av: Moa - BEBIS I MAGEN ♥

Svar: Tack så jätte mycket :) Oh va spännande!

2011-07-09 @ 22:13:14
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Malin. Mamma till Tuva & Timon ♥

hade du inte precis flyttat dit?

2011-07-09 @ 22:28:20
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Ell

Åh,vilka go´a bilder. =) Du ser verkligen ut som en mamma; ända ut i fingertopparna! Skön kontrast till Micah som inte alls ger dem vibbarna.



Kul att se en ung tjej som verkligen verkar klara mammarollen med bravur. Ha en underbar sommar med din lille kille.

2011-07-10 @ 17:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar