håll ut!

fan jag vill berätta en sak för er.. för ja vet om att ni flesta som läser bloggen faktiskt e bra människor och bryr er om mig!

hänt en sjuk sak idag! hemsk!!!!!!!

men jag kan inte berätta vad.. för jag är en så pass bra person att jag inte vill göra skit för den som utsatt mig o tellus för en sak!!

för jag vet att många av er skulle blivigt fly förbannade!!

bjuder iaf på en bild från stranden idag, innan helvetet brakade loss...

jag har fastnat för pina colada! super gott haha!

håll även ut med blogginlägget om vårt lilla äventyr.. måste få tid till att ladda in bilder och sånt.. och man har inte mesmester med en liten bebis!

fast att han är världen goaste lille påg!
han säger inte ett smack, bara skrattar och ler.. och gör en lite ledsen min för att visa att han är hungrig, tackar verkligen för att han är så snäll.. på två dagar nu när det varit fullt ös och hänt saker har han bara följt med och gillat läget..

inget skryt bara som jag e glad :)
kämpigt för dom som har tex kolik o sånt.. :/

ska erkänna att saker o ting e jävligt mycket just nu ...

just nu e det inte små saker nu e det 3 stora anledningar med oliak kategorier..

det tar kol på mig! men ja e sjukt stark o det vet jag om , tagit sjukt mycket skit, nerverna hänger utanför men det e bara till att andas andas andas.. och ta sig igenom!

den siste idioten e inte född än, de e bara till att acceptera att de finns folk som beter sig som dom gör.. jag hade i alla fall aldrig haft hjärta till att hålla på så...

om nån känner sig träffad som läser detta så e det inte de ni tror ja menar..

nä ska inte prata mer om det, ja håller en högra nivå, ska sova o sen kommer de va mycket bättre förhoppningsvis imorgon när man fått sova lite o slappna av :)

skulle verkligen behövt en massage eller en spa graj att koppla av med!

tack för ni läser min blogg!
puss o kram från mig o tellus !


Kommentarer
Postat av: Tanja

Var rädd om dig och din prins! Kram på er båda!

2011-07-05 @ 22:56:58
Postat av: Milo

Hoppas ni får en bättre dag i morgon! Kramar

2011-07-05 @ 23:05:24
Postat av: Liz!

Hejsan, jag är en tjej på 12år och jag tycker super mycket om din blogg jag började läsa den idag för att den fanns på blogg.se's framsida! Jag älskar att gosa med små bebisar och din tellus är super duper söt! Jag har tyckt om bebisar hela mitt liv!

Du verkar vara en jätte bra och duktig ung mamma! :)))

MvH Liz!



Ps, du kan gärna kolla in på min blogg om du vill! :)

2011-07-05 @ 23:05:51
URL: http://bytjejen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej, hoppas du får en bra dag imorgon ! set är du värd !

du är en fantastisk människa som är en underbar mamma till lilla Tellus !

du är så jävla stark ! fattar inte iktigt att du orkar.. !?

men all kärlek till dig <3

2011-07-05 @ 23:28:00
URL: http://amanda-amorvincitomnia.blogspot.com/
Postat av: elin.

SKulle bara säga att det var ett fint inlägg och tycler era liv är spännande att följa.

För just nu är mitt skit. Massa vitlögner som folksagt och sen får man det i fejset att det är ens eget fel att man inte tönkt steget längre och blahblahblah. Tröt på falska människor och just i denna stunden. Den sista idioten är inte född en fick det mig att tänka?

Jag förtjänar väl mer än så en dom idioterna som bara vill ha bråk än dom som har så öite att göra så dom hackar påandra för små bakateler eller jag behövde få ur mig detta mest för ett tack för du hjälpte mig att tänka steget längre och säga ifrån. Inte bara säga kanske. Utan nej !

Du är nog den som förstår vad jag menar ävenfast du troligtvis aldrig sätt mig eller jo men du ser väl mig som vilken dryg 14åring som heöst men i dina ögon värkar det som folk som inte gjort dig något illa betyder allt. Det gör mig tårögd helt ärligt att du är så pass smart!

Eller ja tack för dina tankar dom får fram mer även hos mig !

Tack Olivia!

2011-07-05 @ 23:29:46
Postat av: Carro

Hej!

Jag beundrar hur stark du egentligen är.

Tänk att du är mamma till en liten bebis och samtidigt 16 år, många folk hatar dig för att du blev gravid tidigt men många beundrar dig (jag e en av dem som beundrar dig ).

Men om det är något som gnager inifrån så är det bara att snacka om det!

Vi som läser din blogg älskar dig för den du är och hjälper dig så mycket vi kan, för vi vet att du gjort samma sak för oss!

Pussar, kramar och mycket kärlek från mig <3

2011-07-05 @ 23:33:42
URL: http://onelymee.blogg.se/
Postat av: Princess<3

Hoppas det inte är något väldigt hemskt, Kram på er! :)

2011-07-06 @ 00:10:08
URL: http://Princessie.se
Postat av: Linnea

Du är otroligt stark olivia, du fixar detta hur jobbigt det än är!

Och TACK , för en fantastisk blogg!<3 Du verkar verkligen vara en helt fantastisk människa och mamma åt tellus, och söta ja det är ni verkligen båda två!:)

Kram på er!

2011-07-06 @ 04:33:03
Postat av: Sofi

Tänkte bara lämna ett lite avtryck! Det är så att jag hamnade på din blogg av en ren slump!

Skit i alla som försöker göra livet surt för dig och din son! Det finns många som inte riktigt tänker klart!

Jag vet hur tufft det är att vara ensam med barn! Du gör det riktigt bra och din familj verkar vara kanon!!!

2011-07-06 @ 08:45:37
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag brukar gå in och läsa på din blogg. Roligt att se hur det går för dig och din prins. Du är en stark tjej som står upp för dig själv och din familj. Fortsätt med det.

2011-07-06 @ 10:28:45
Postat av: gammal vän

Hej olivia, om jag hade visat mitt namn hade du kanske inte velat svara mig.. vet inte vad som hände mellan oss men jaja :/ vi bråkade inte eller något vi bara slutade umgås. Jag har läst din blogg sen du blev gravid. Håller verkligen tummen för att allt ska gå bra. Och tycker synd om dig och tellus som får utsättas för såna korkade människor..

2011-07-06 @ 18:36:08
Postat av: A

Du är stark Olivia! Tack för att du vill dela med dig av dina tankar och fina ord!



Pussa på Tellus!

2011-07-06 @ 19:51:12
Postat av: Anonym

Du är stark och fortsätt vara det för det kommer du gå längst på!



Du har en jättefin blogg och det är alltid spännadne att läsa dina innlägg:)

2011-07-06 @ 20:07:04
Postat av: kaffehörnan

Vad fin bränna

2011-07-06 @ 20:42:32
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

Hoppas de löser sig, låter ej kul

2011-07-06 @ 20:43:51
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar