badat med Tellus <3

faktiskt haft en mysig dag..
varmaste dagen och speciellt i havet har det varit över 20 grader.. och det var ju såklart den dagen jag stannade hemma..

tellus gillar inte värmen , värme utslag osv.. inte roligt.. så jag har suttit inne och gosat med tellus för hans skull, så lite tråkigt är det att inte vara ute i solen o sola och bada..

var nere hos min granne som då e min farmor o farfar haha , där va alla miona små kusiner så det var ett helt dagis där typ haha...

gick upp och badade i deras badkar med tellus, ah det var förstas gången vi badade tillsamman och det va såååå mysigt...

han älskar att bada så han är en liten guldklimp som bara sprallar i vattnet och skrattar med sitt fina underbara leende.. :D <3

han låg lite på mitt bröst och typ "simmade" hehe och bara mös med mig..

sen gungade jag runt honom och han bara njuter, underbart!

nu ikväll blev det mat med familjen och en dusch!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej olivia!



ville bara säga att jag läser din blogg varje dag, och tycker att du är en sjukt stark tjej. Det är inte många tjej i din ålder som är så mogna, och det ska du vara stolt över.



hoppas allt är bra med dig och lilla tellus, tycker att han är jätte söt

kram på er! <3

2011-07-11 @ 17:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar