skönt o avkopplande :)

har fått bebiskläder idag av mamma! kommer på bilder senare..

sara bjöd mig på fika i stan tack så mkt <3
hade riktigt trevligt..

ikv har man lagat tacos med familjen sen blev det film och skratt..

tänlte ja skulle va lite fin och inte ha tights som vanligt.. ( har ju inga byxor som passar)

så jag tänkte, JA va smart jag är jag lånar mammas baggy bycor dom är lite större och pösigare..

sen tar jag en huvtröja så jag slipper ha bh ..

eftersom att brösten växer som in i bomben så har jag inte många bhar som passar för dom gör ont ist..

så jag tar på mig byxorna... shiet dom går knapptpå mig.. och nä jag kan inte knäppa dom.. jaja dom får vara uppknäppa och jag får ha ett gummiband ifall ifall..

sen ska jag knäppa tröjan... nej den går inte om magen..

så det var bara in i garderboen o ta den störtsa bhn man hade... ojoj pressa pressa det ska gå de ska gå.. så det va nära ögat att den inte gick att knäppa.. shiet vad den spänner.. jaja det får funka haha

bara 11 veckor kvar så jag klarar mig nog ett tag till :)




Kommentarer
Postat av: eliin

haha. såg dig på stan, du hade dom rosa conversen! :D

2011-01-30 @ 12:40:32
Postat av: Hanna

Hej Olivia, jag verkligen ÄLSKAR din blogg!

Och jag hoppas att du har tid att svara på min fråga, kan tänka mig att du får flera stycken om dagen. :)



Hur ska du hinna med gymnasiet efter du har fått barnet?

Tänker du fortsätta blogga när du har fött din pojke?

Varför vill inte pappan ha med barnet att göra? Han visste väl om att du var oskyddad? :)

massa pussar och kramar, hanna <3

2011-01-30 @ 15:56:09
Postat av: Nilla gravid v.27

Hej! Jag har läst igenom hela din blogg nu. Vissa kommentarer du får är konstiga och elaka, men tro mig, det får man stå ut med även om man väntar med att bli gravid några år ;)



jag har fått en hel del negativa kommentarer om att jag är gravid, och jag är ändå 23 och gift! Det är bara att strunta i vad alla andra tycker och säger, för i slutändan så är det bara din bebis som spelar roll, ingenting annat! Lycka till <3

2011-01-31 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar