ont i mitt svank..

idag har ja inte mått nått vidare faktiskt..

kännt mig febrig och har verkligen ont i hela kroppen , är överspänd och de går inte att rätta till..

sen sitter saker fel i kroppen så ja brukar gå till en kiroprakter och knäckas rätt.. men de kostar 500 per gång och min rygg har tagit så sjukt mycket stryk så dom kan aldrig rätta ut det på en gång.. och jag  orkar inte lägga ut så mycket pengar..

idag har ja iaf varit duktig o pluggat..

nu ikv så ska familjen basta i vår bastu sen så blir de tv , halv åtta hos mig och top model :)

kan ja erkänna att ja saknar verkligen kärleken.. skulle vilja ha någon att dela allt med.. men men

ja e stark så ja överlever nog ..


Kommentarer
Postat av: Helena

fråga någon sjukgymnast om du kan göra några övningar på en pilatesboll, det hjälpte mig jättemycket när jag var gravid och hade ont i svanken!

Lycka till med graviditeten - och glöm att känna kärlekslust, det kan du få senare i livet. dela allt med din familj istället!

kramkram från Helena.

2011-01-24 @ 21:18:41
Postat av: Anonym

hoppas du blir bättre!

2011-01-24 @ 21:34:50
Postat av: Anonym

vad stor magen är, har kollat dej på fb också, hittade dej genom tidiningen och blev så nyfiken. jag är lika gammal som dej och tycker att detta är fantastiskt att du valde att behålla det lilla pyret. hoppas att allt kommer att bli bra, kasnke det till och med kommer bli så att pappan kommer vilja träffa den lilla killen ? det hade ju varit kul. helt upp till dej alltså, menade inget illa så. vill da ta hand om honom sj är det klart du ska göra det. det kommer nog bli bra.

ha en god fortsatt graviditet !!!

2011-01-25 @ 09:36:35
Postat av: Anonym

jag håller med Helena, varför slösa tid och längta efter kärleken med en kille när du har den störata kärleken i magen! Koncentrara dig på ditt barn och din egen självkänsla först! som sagt din stora prins kommer att komma senare i livet.. Inget illa menat.Du kommer att få livs erfarenhet av att bli mamma! Fin mage du har!

2011-01-25 @ 11:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar