Min dag/kväll

fan, morgonen böärjade med att ja skrapade mina 6 trisslotter..
på den ena vann ja 50 den andra 25 o sen en vinst till på den tredje..
MEEEN de visade sig att datumet hade gått ut så nu kan ja ntfå mina pengar :O:O:O
faan så arg man blir då! över hundra kr ut i papperskorgen!!

sen bakade ja scones o satte på en film..

sen började helvetet.. o ja grät i ca över 3 timmar.. tänkte  blogga men ville nt sktiva nått dumt eller fel .. så df grät ja bara o visste nt vad ja skulle ta mig till...

sen åkte ja iväg till barnmorskan som ja bloggat om i inlägget innan hoppas ni läser för där står viktig information :D

sen va ja riktigt duktig!
ja handlade till familjen ...

sen lagade ja middag o plockade undan o dukade o tände ljus osv..

efter maten gjorde ja en god efterätt en exotisk fruktsalladmed annanas o mango o pysalis..
med vaniljglass :)

jag fixade en film till familjen så de blev lite mys med efterätt o film ..

vi såg bröderna karlsson den kan ja rekomendera en svensk film rätt rolig o bra faktiskt :D

sitter framför brasan nu o gucci brottas med sina gossedjur...






Kommentarer
Postat av: Anonym

låte gutt

2011-01-04 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar