mästerkock!

yes vilken mästerkock jag är :D

skulle bjuda mamma på middag ikv så jag gjorde en kyckling o brocolipaj :D

jag älskar att laga mat tycker det är spännande o roligt man får vara kreativ osv!

mitt eget hittepo recept:

bakar pajdeg o trycker ner i en form..

steker kyckling med lite kryddor o i honung!

lägg i brocoli o kycklingbitarna i pajdegen.. häll på riven ost

gör en överdrags sås av ägg o mjölk o salt o peppar

håll över pajen

o in ugnen.. blev toppen!


mamma e den kräsnaste som finns hon vill antingen ha mer av nått o mindre av nått osv..

men hon gav mig hösta betyg plus lite till :D o de betyder att de e väääääldigt gott haha :D
hon klagade inte på något o tyckte allt va perfekt!

de blev iaf riktigt gott! så ja e mkt nöjd :)

har städat lite idag .. sen har ja varit ute o gått..

nu har ja startat en brasa o sitter o ser tv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar