Klaga, ogilla, dagens ris!

poliser överallt.. sett dom varje dag i ca 3 veckor nu .. dom kör runder med blåljus här hela tiden . dom har stannat många skpåpbila.. så ja tror kanske nått e på gång.. kanske letar dom efter dom som gjorde inbrott hos oss.. för anagligen har dom gjort många fler inbrott och folk har samma förklaringar osv..


jag vill ge dagens ris till coop!

besviken eftersom jag handlade och visade sig vara såhär..

handlade en klase bananer.. i mitteln av klasen var skalet sprucket.. visst de skulle man ju kunnat kolla själv men ändå..

sen köpte vi en helt ny proviva och när vi kommer hem har den gått ut för över en månad sedan!

jag skulle kunnat kolla dessa saker men jag menar dom som jobbar där jag tycker att det är deras uppgift att kasta gamla saker och inte låta en månads gammal proviva stå längst fram..

men men de e bara att katsa dom sakerna .. orkar inte byta..



nu har jag o mamma bakat cheescake..

det var ju inte dom billigaste ingridienserna..

philadelfiaost skulle man ha 600 g och sen gjorde vi två st eftersom jag måste ha en egen som är glutenfri..

bilder på den kommer imorgon för den kommer bli smaskens!


Kommentarer
Postat av: ida

Tråkigt när man handlar, men man ska kolla datum alltid! Sånt händer i alla affärer!

+ Det finns idioter som pillar på frukt & godis osv som gör att det e äckligt och sönder... barnungar som tycker sånt e kul. dom borde växa upp!

2011-01-27 @ 21:12:13
Postat av: Anonym

jobbar på coop, och jag antar att du menar coop vid missunavägen. Vi märkte det också igår, det är nämligen någon som har tagit fel vagn i kylen, så ist för den vagnen med nya varor tog någon den vagnen med Returvaror. Alltså varor som skall skickas tillbaka :/ Men kommer ni in så får ni ersättning gånger två såklart.

2011-01-28 @ 08:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar