ja e den ja e! så stå för vem du e du med..

jaja.. då kommer man in o ser vilka omogna kommentarer man fått :) o får sig ett skratt haha

laserturken .. ja har för mig de e han som ska klippa av tungan på någon ;) o har blitt känd för det.. o han kommenterar min blogg , kan ni tänka er de ;)? hahaha .. nä så fult att leka sig vara någon annan som man inte är..

jag står för den ja e .. sen få du acca mig eller nt .. vafan man kan nt duga för alla eller hur? o de gör ja verkligen nt men ja duger för vissa :) o de nöjer ja mig med!

men iaf.. tycker de e patetiskt o omoget att nt stå för vem man e :)

o vissa borde ta reda på fakta innan dom skriver en massa skit saker..

yes ja vill ha ene lägenhet.. o har kanske hittat en nu med...

o ja e mogen .. för ja tänker på allt ja gör nu som gravid bara för att barnet ska få de bra..

e as noga med de man får äta o nt får äta.. ja dricker nt en enda droppe.. blir ja bjuden på fest tackar ja nej om ja nt e hundra på vad de e för fest.. efterosm man vet nt va som kan hända.. ja e försiktig med vart ja går med magen .. så ja nt ska få en smäll.. ja kan blabbla i flera dagar .. men mogen ska du fan tro ja e.. o ja tar mitt ansvar.. vare sig du väljer o se de eller ej..

o sen kommer vi till saken med att köpa saker o kläder till bebisen ..

vissa klagar o vissa säger saker utan att mena nått illa. men iaf..

när bebisen kommer e de nog ganska sent att springa ner på stan med bebisen helt naken o ska shoppa allt man behöver.. så df e de nog ganska bra att börja förbereda de e trost allt ca 15 veckor kvar..

OCH jag har handlat på rean men bara bra saker som bodysar osv.. för en bebis kräker o bajsar mkt .. så de e sånt man kanske får byta mer än en gång om dagen ..

tycker nt ni ska lägga näsan i blöt så mkt .. för de e mitt liv o ja sköter de på mitt sätt :)

ja e glad för sakerna ja köpt till lillen o han kommer bli så stilig :)

nära till mig har frågat mig när vi går på stan .. vill du ha denna dressen till bebisen ja kan köpa den? , jätte snällt .. men kolla här nu .. ja säger nätack .. vi kan vänta .. ja behöver bara ha så mkt som e nödvändigt eftersom dom växer ganska snabbt.. så då e de bättre o köpa efter hand..

ja tycker nt ens att ja behöver föklara mig mer för ja vet va ja gör o ja totalskiter i alla dumma kommentarer :)






idag fick ja två sängklädes sätt till bebisen..
och en speldosa som spelar melodin.. nu i ro slumra in alldra kärasten min , låt en ängel ta din hand ut i drömmarnas land.. osv osv..

ni som har barn känner nog igen den melodin hehe :)

tack så mkt farmor! de behövdes för ja har inte hunnit köpa sängkläder!



nu ikv har ja o mamma ätit middag hos mormor o morfar!

de bjuds på underbar fisk med pressad potatis o tillbehör!

efterätt var hemmagjord glass med mega maränger! mums!



skolan imorgon så de bli nanna tidigt ikv så ja orkar .. ush e helt slut juh :( allt e så mkt jobbigare när man har en stor mage o bära på..

men kämpa på!!






Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej Olivia! Du känner inte mig. Men har läst din blogg nu några dagar. Vill bara säga till dig att följ din magkänsla eller som jag vill säga, följ ditt hjärta. Då blir allting rätt. Visst att man kan lyssna på råd men man ska alltid göra vad som känns bäst för en själv! Lycka till!

2011-01-09 @ 22:06:07
Postat av: Cicci

ps. Du kommer klara detta galant. Du är en stark tjej. Ds

2011-01-09 @ 22:09:16
Postat av: Helena

Jag tycker du verkar va en stark tjej som fixardig igenom allt detta på egen hand=)

2011-01-10 @ 09:37:47
URL: http://www.hillenilsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

skit i alla dumma kommentarer du får,

dom har inget liv oh är bah omogna oh avundsjuka.

du är stark! :)

2011-01-10 @ 14:32:03
Postat av: Anonym

skulle vara roligare om du gjorde en ny bloggdesign/header, denna är lite tråkig :p men annars bra blogg, du är stark olivia!

2011-01-10 @ 19:05:52
Postat av: Linda

Hej Olivia!

Jag vill skicka dig styrkekramar, du klarar detta utmärkt! Du är stark, och du har dina föräldrars stöd.

Jag är född och uppvuxen i Ystad.

Min mamma var 16 år då hon fick mig. Hon hade det oerhört svårt då många i hennes omgivning fryste ut henne och var elaka.

Tyvärr hade hon inget bra stöd från sina föräldrar. Och i en så liten stad som Ystad så snackar folk, och har alltid gjort.

De som avviker minsta lilla, är lite annorlunda, eller gör något annorlunda blir genast samtalsämne.

Jag träffade min man för 10 år sen och flyttade från Ystad, och det kändes skönt att lämna allt "skitsnack".

Vad jag har lärt mig är att dessa elaka människor är osäkra, avundsjuka, och mår dåligt själva. Självklart blir man ledsen när någon är elak, men försök att slå det ifrån dig.

Sträck på dig istället, vänd ryggen till, och låt dom stå där och snacka.

Du är starkare än dom, du behöver inte ens kommentera deras elakheter, för då får dom bara vatten på sina kvarnar.

Önskar dig all lycka!!

Kram.

2011-01-12 @ 17:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar