Gottegottgott!

ojoj idag har jag ätigt finfina saker!

dagen började med ett möte på unga mödrar..

där jag fick veta lite hur det gick till där osv..

men känns som att jag väntar med att gå dit eftersom att alla som gick där just nu hade redan barn .. och vad ska jag göra när alla sitter där och har fullt upp med sin små bebisar hehe :P?

bättre att vänta isf.. :)

efter det så hämtade mormor mig .. så satt vi och pratade osv..

sen skulle jag bli intervjuvad av radion men det blev inställt...


så jag och mormor körde ner i stan och kollade på amnings bh :p

sen gjorde vi ärenden och till slut ..

åt vi kina restaurang :D

mycket mysigt och gott! tack så mkt mormor!<3

sen körde vi mina små kusiner och min morbror på ärenden ..

någon sa grattis till mig i affären så visade jag för vi sjävl..

hur visste hon att jag var gravid..

såklart hörde min lilla kusin det och han sa genast..

men olivia du har varit med i tidningen , alla vet om det ju :D och när din bebis föds ska jag önska att det snöar så att han kan få se snö för första gången .. hehe

sen körde jag och mormor hem och drack kaffe och åt goda bakelser/kakor..

sen bakade vi en kladdkaka som vi i familjen skulle ha till ikv..

haft en super mysig dag med mormor!<3


nu ikv fick jag pressent av mamma ..

en riktigt riktigt fin jacka/tröja till bebisen .. bilder kommer sen i veckan .. sen fick jag en ammnings bh..

sen blev det middag med familjen .. tacos..
sen efterätt och lets dance..

nu är jag riktigt trött..<3

just det haha en på resturangen frågade mig.. jasså det ska bli tillökning och så tittade hon på min mage..

när vi kom ut på stan igen så sa jag tillmormor: hur kunde hon se det? jag ser väll bara tjock ut för folk som inte vet om det?

hahaha men nä sån form kan man nog inte få på magen om maninte är gravid .. men man känner sig faktiskt bara tjock :p o undrar om folk förstår eller dom dom tror man ätit mkt ;)??



Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack för idag Olivia, jag har också tyckt det varit en trevlig dag. Vi åt inte kinaresturang utan vi åt PÅ kinaresturang. Det kan vi göra om en annan dag.

Var kladdkakan god? Inget nytt från Thailand.

Sov nu gott om du inte redan gör det. Hälsa familjen.

Tusen pussar o kramar från mormor.

2011-01-22 @ 00:09:48
Postat av: Anonym

Vilken gullig mormor du är!!

2011-01-22 @ 07:51:58
Postat av: Lina - Melkers mamma

Vad kul med en sån engagerad mormor :) Jag förstår precis hur du menar med magen, även när jag va i veck 36 tyckte jag att jag bara såg tjock ut, jag trodde inte att folk fattade att jag var gravid. Men du ska se på dina bilder efter förlossningen då kommer du se hur enorm man egentligen är:)

2011-01-22 @ 08:35:44
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: KOMMENTAR

Hej



Du vet väl om att någon släpper väder vid ex. Elgiganten, så vet alla det på Edvinshemsområdet innan lukten kommer till dom som står sidan om. Rykte sprids fortare i denna staden än ljuset.



Men som jag förstår det så vill du både synas och höras.

Lycka till med grabben.

2011-01-22 @ 10:48:04
Postat av: Isabell F

all lycka till dig, riktigt lik Gina är du på den bilden! sötis

2011-01-24 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar